در حال بارگذاری ...
...

چهارمین دوره جشنواره ملی و سراسری سیاه‌بازی در مازندران برگزار می‌شود

چهارمین دوره جشنواره ملی و سراسری سیاه‌بازی در مازندران برگزار می‌شود

یاسر محمودی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران با محمد جونیان مدیر اجرایی و دبیر جشنواره سیاه‌بازی در خصوص برگزاری چهارمین جشنواره سراسری نمایش‌های سنتی سیاه‌بازی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تئاتر مازندران، در این نشست محمودی با اشاره به برگزاری سه دوره موفقیت‌آمیز این جشنواره در مازندران گفت: خرسندیم که مازندران توانسته دبیرخانه این جشنواره ملی را به نام خود به ثبت برساند و با برگزاری سه دوره از این جشنواره خود را استانی هنر خیز در کشور معرفی نماید.

وی اظهار داشت: مازندران دارای گروه‌های نمایشی بسیاری است که در طول سال و در اکثر جشنواره‌های استانی و کشوری حضوری چشمگیر و فعال دارند که این امر نشان از اهمیت و جایگاه این هنر مردمی در این دیار سرسبز و پهناور دارد.

محمودی بیان داشت: انجمن نمایش مازندران آمادگی خود را جهت همکاری با دبیرخانه جشنواره سیاه‌بازی در استان برای هرچه بهتر برگزار شدن چهارمین جشنواره سراسری نمایش‌های سنتی سیاه‌بازی اعلام می‌دارد و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هنرمندان سراسر کشور باشیم.

در ادامه‌ی این نشست محمد جونیان سرپرست گروه تئاتر فخ و مدیر اجرایی جشنواره سیاه‌بازی ضمن تبریک انتخاب محمودی به‌عنوان رئیس انجمن نمایش استان مازندران گفت: خدا را شاکریم که مسئولیت تئاتر مازندران بر عهده‌ی کسی گذاشته شد که خود از خانواده بزرگ تئاتر است و آشنایی کامل نسبت به وضعیت گروه‌های نمایشی در استان دارد.

دبیر جشنواره سیاه‌بازی مازندران افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مرکز هنرهای نمایشی و کانون انجمن‌های نمایش‌های آئینی سنتی کشور در سال آینده (1399) چهارمین دوره جشنواره ملی و سراسری سیاه‌بازی در مازندران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی سیاه‌بازی مازندران با اعلام برنامه‌های خود رسماً میزبانی چهارمین دوره جشنواره ملی و سراسری سیاه‌بازی را اعلام نموده است.

جونیان در پایان نقش انجمن نمایش مازندران در برگزاری هرچه بهتر چهارمین دوره جشنواره ملی و سراسری سیاه‌بازی را بسیار بااهمیت و مؤثر خواند.