در حال بارگذاری ...
به کارگردانی علیرضا قنبری

«پیش از صبحانه» در ساری به صحنه رفت

«پیش از صبحانه» از ۵ تا ۱۵ اسفند سال جاری در ساری به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، نمایش « پیش از صبحانه » به نویسندگی یوجین اونیل و طراحی و کارگردانی علیرضا قنبری، از ۵ تا ۱۵ اسفند سالجاری در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی ساری به روی صحنه رفت.

در خلاصه این نمایش آمده است که ؛ زنی عاشق پیشه و زجر کشیده از طبقه پائین جامعه با مرد سرمایه داری وارد رابطه زناشوهری می شود و در طول ایام زندگی مشترک همه تنها و بار مسئولیت خانه بر دوش اوست ،تا شبی که خیانت همسرش برایش محرز می‌شود و طی دعوای شدیدی آن شب را سر بر بالین می‌گذارد ، کابوس می‌بیند و در کابوس خود به انتخاب طرح و توطئه می کند تا شوهر دائم الخمر  و خیانت کارخود را به قتل برساند.

رضا عالیشاه، جواد قربانی، سوگند رزاقی، فاطمه زهرا کاووسی و آناهیتا احمد نژاد در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از : طراحی و اجرا گریم : علی پاک ، مریم منتظر بار فروش، کارگردان تصویری: پیمان حمیدی و آتنا سمیعی عمران، مدیر صحنه: فائزه البرزی




مطالب مرتبط

از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت
از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت

نمایش «آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» از تولیدات گروه قطره ساری و به نویسندگی حمید رضا برزگر و کارگردانی مشترک ، لیلا پیام و حمید رضا برزگر از ۱۸ بهمن لغایت ۷ اسفند در ساری به روی صحنه رفت.

|

با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت
با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت

برای نخستین بار گروه تئاتر دیدار با هنرمندی هنرمندان سالمند مرکز سرای مهر ساری و به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی نمایش « آخرین بار کی دست مادرت را بوسیدی » در این شهرستان به مدت ۱۰ شب ، روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران