در حال بارگذاری ...
در دیدار نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران با پیشکسوتان تئاتر تنکابن مطرح شد:

نیاز توجه بیشتر به هنرمندان پیشکسوت تئاتر از سوی متولیان

به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی در این دیدار که با حضور جمعی از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی برگزار گردید، گپ و گفتی پیرامون مسائل و معیشت های هنرمندان مطرح شد .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، نعیم صالحی بازیگر و مدرس تئاتر در دیدار با هنرمندان تئاتر شهرستان تنکابن که با حضور محمد باقر عبیری، علی ملکیان، مهران نیک فرجام و رضا پیراینده از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان ساکن در شهرستان تنکابن همراه بود، ضمن دیدار صمیمی، بابت سال ها زحمات و فعالیت های عاشقانه در عرصه تئاتر، لوح تقدیری به آنان همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی، اهدا نمود.
صالحی در این نشست نوروزی، عنوان کرد: هنرمندان پیشکسوت تئاتر جدا از تقسیم بندی های تجربی و آکادمیک در طی سالها با زحمت و مشقت فراوان چراغ تئاتر را روشن نگاه داشتند و هنرمندان عزیز پیشکسوت در شهرستان تنکابن از این قاعده مستثنی نیستند و در عرصه ی فرهنگ و هنر شهرستان و استان مازندران و حتی کشور افتخارات بسیاری کسب نمودند. از این رو لازم است توجه بیشتری به این هنرمندان بزرگوار از سوی متولیان امر صورت گیرد.

وی افزود: نسل جدید و هنرمندان جوان هم باید شناخت بیشتری از هنرمندان پیشکسوت داشته باشند و از تجربیات و تلاش آنها در طول سال‌ها فعالیت هنریشان بهره مند شوند. همچنین زمینه فعالیت مستمر این هنرمندان باید بوجود بیاید و حفظ شان و احترام این نازنینان نه تنها در کلام بلکه در عمل نیز باید سرلوحه کار اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد.




نظرات کاربران