در حال بارگذاری ...
به کارگردانی حمیدرضا هراسانی

نمایش میرشکار در ساری و آمل به صحنه می‌رود

نمایش میرشکار به نویسندگی بهناز دوستی پاشاکلایی و کارگردانی حمیدرضا هراسانی در ساری و آمل به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، نمایش میرشکار به نویسندگی بهناز دوستی پاشاکلایی و کارگردانی حمیدرضا هراسانی جهت شرکت در هفدهمین جشنواره تاتر مقاومت تولید و آماده اجرای عموم می باشد.
حمیدرضا هراسانی گفت: نمایش صحنه ای میراشکار با محوریت حماسه ششم بهمن آمل و با حمایت سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولید شد. میراشکاربه نویسندگی بهناز دوستی و کارگردانی بر اساس رخدادهای حماسه قیام ششم بهمن آمل و گوشه‌ای از رشادت‌های مردان و زنان ولایت‌ مدار مازندران بر علیه مزدوران و منافقان که در جنگلهای آمل قصد شورش و خرابکاری در آمل را داشتند را نشان میدهد.


هراسانی افزود: نمایش میراشکار به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تولید شده است و گروه اجرا سعی داشته   با تولید یک درام  بومی که یکی از استعدادهای چند سال اخیر تئاتر مازندران هستند و با خلق تصاویر خلاق، گوشه‌ای از حماسه سالهای ۶۰ در  جنگلهای آمل را به روی صحنه ببرند.
شایان ذکر است این گروه موفق شده در مرحله نهایی هفدهمین جشنواره تاتر مقاومت راه پیدا کند . در این نمایش علاوه بر حمیدرضا هراسانی به عنوان کارگردان و بهناز دوستی به عنوان نویسنده دیگر عوامل تورج زایدلی، سید حسین ساداتی، سید هادی ساداتی، محمد جواد رحمانی، سید فاطمه سجادی و رویا افضلی به عنوان بازیگر. یاسر محمودی مشاور کارگردان و طراح صحنه، فاطمه کاکویی دستیار کارگردان، شبنم خطیبی منشی صحنه، قدرت الله کیا مجیدی آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی، مهرناز مشرفی طراح و گریم، علیرضا مسلمی و اسماعیل حسن پور به عنوان مدیران صحنه در این نمایش ایفای نقش نمودند.

 




مطالب مرتبط

در گفت و گو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سید حسین ساداتی : حمایت از نمایش‌های کمدی یک برد فرهنگی است
در گفت و گو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سید حسین ساداتی : حمایت از نمایش‌های کمدی یک برد فرهنگی است

سید حسین ساداتی داور دومین طنزواره استانی میرما با بیان اینکه در شرایط کنونی مخاطب به آثار کمدی بیشتر از دیگر ژانرها علاقمند است و این گونه نمایشی می‌تواند سالن‌های را پر کند ، حمایت از این نوع آثار را یک برد فرهنگی دانست.

|

یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان
یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران از عدم حمایت از تولیدات نمایشی استان ها گلایه و در تعریف شعار سال (جهش تولید، با مشارکت مردم) تولیدات هنری را در جایگاه و نقش مهم این شعار دانست و نقش هنرمندان در جذب مشارکت مردم را بسیار حائز اهمیت خواند

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

نظرات کاربران