در حال بارگذاری ...
با اعلام نتایج بخش تئاتر خیابانی در آیین اختتامیه

«بغض طالب» برگزیده دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل

در مراسم اختتامیه دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» نتایج بخش تئاتر خیابانی این همایش با برتری نمایش «بغض طالب» به کارگردانی مهدی نصراله زاده از ایزد شهر اعلام شد .

به گزارش تئاتر مازندران؛ از سوی هیئت داوران بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی «اشکوار حسینی» آمل، حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، علی غنی پور و محبوبه علیزاده نتایج داورای این همایش به شرح زیر اعلام شد.

بخش طراحی بروشور:

 در بخش «طراحی برشور»  هیئت داوران  بهناز دوستیطراح برشور نمایش «3:14 »  از ساری را شایسته تقدیردانست وحامد مربوط صادق طراح برشور نمایش«صدای پای آب» از محمودآباد را به عنوان رتبه برتر این بخش اعلام کرد.

بخش ایده و طرح :

هیئت داوران در بخش «ایده و طرح»، مسلم خردمند کارگرداننمایش «نقل واقعه» از چالوس شایسته تقدیردانست و جایزه رتبه برتر ایده و طرح را به مهدی نصرالله زاده کارگردان نمایش «بغض طالب» از ایزدشهراختصاص داد.

 بخش بازیگری مرد:

هیئت داوران در بخش بازیگری جهت تشویق و حمایت از حضور بازیگران خردسال از رضا اسماعیل زاده بازیگر نمایش «بغض طالب» از گروه راتا ایزدشهر تقدیر به عمل آوردو ایمان خالقی زاده بازیگر مرد نمایش«ارثیه» از میاندرود» را شایسته تقدیر دانست، رتبه سوم بخش بازیگری مرد را به مجتبی قلی زادهاز نمایش«صدای پای آب»  محمود آباد اختصاص داد، رتبه دوم بازیگری مرد را به حامد مربوط صادق از«نمایش صدای پای آب» محمود آباد و رتبه  نخست بازیگری مرد را به مسلم خردمند بازیگرنمایش«نقل واقعه»  از چالوس اختصاص داد.

بخش بازیگری زن:

هیئت داوران رها شکوهی بازیگر زن نمایش«بغض طالب» از ایزد شهر را شایسته تقدیر دانست، رتبه سوم بازیگری زن را به رایا مربوط صادقاز نمایش«صدای پای آب» محمودآباد اختصاص داد، رتبه دوم بازیگری زن را از آن مریم صدیقیاز نمایش«عتیقه»  رامسر دانست و رتبه نخست بازیگری زن را به فاخره شعبانیان بازیگرنمایش «عتیقه« رامسر اختصاص داد.

در بخش کارگردانی:

 هیئت داوران در بخش کارگردانی مسلم خردمند کارگردان نمایش«نقل واقعه» از چالوسو بهناز دوستیکارگردان نمایش«3:14 » از ساری را شایسته تقدیر دانست.

رتبه سوم کارگردانی را به فاخره شعبانیان،کارگردان نمایش«عتیقه» از رامسر اختصاص داد، رتبه دوم کارگردانی را متعلق به حامد مربوط صادق،کارگردان نمایش«صدای پای آب» از محمود آباد دانست و رتبه اول کارگردانی به مهدی نصرالله زاده،کارگردان نمایش«بغض طالب» از ایزدشهر اختصاص یافت.

گفتنی است که نمایش«بغض طالب» به کارگردانی مهدی نصراله زاده رتبه برتر بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی«اشکواره حسینی» آمل را از آن خود کرد.




نظرات کاربران