در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «تنت تازیانه‌ای است که زلفش را در باد بی‌زمان رها کرده»:

استفاده از داوران غیر بومی نشانگر عدالت در انتخاب است

داریوش شافی کارگردان نمایش «تنت تازیانه‌ای است که زلفش را در باد بی‌زمان رها کرده» منتخب حضور در مرحله نهایی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان گفت: انتخاب داوران غیربومی در این دوره از جشنواره تئاتر استان باعث شد که عدالت در انتخاب آثار لحاظ شود.

به گزارش تئاتر مازندران، داریوش شافی کارگردان نمایش «تنت تازیانه‌ای است که زلفش را در باد بی‌زمان رها کرده»  منتخب حضور در مرحله نهایی سی ویکمین جشنواره تئاتر استان مازندران از شهر تنکابن درگفت و گو با تئاتر مازندران دررابطه با چگونگی برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران گفت: به نظر می رسد که امسال شاهد یکی از سال های بسیار خوب برگزاری جشنواره باشیم.

وی افزود:به قول معروف که می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست و آن هم به چند دلیل، اول اینکه اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان متشکل ازکسانی هستند که سال های سال است تجربه کافی در برگزاری جشنواره های مختلف استانی را در خود اندوخته دارند، دراین میان می توان به آقای یاسری محمودی رییس  انجمن هنر های نمایشی اشاره کرد که از فعالان و برگزار کننده های جشنواره های متعددی در حوزه هنری استان است.

شافی ادامه داد: در نکته دوم می توان به انتخاب داوران غیربومی که هیچ گونه آشنایی قبلی با افراد شرکت کننده در جشنواره نداشته اند اشاره کرد و این  مورد می تواند یکی از دلایلی باشدکه عدالت در انتخاب آثار لحاظ شود.

کارگردان نمایش «تنت تازیانه‌ای است که زلفش را در باد بی‌زمان رها کرده» خاطرنشان کرد: به نکته دیگری اشاره داشته باشم این است که امسال نسبت به سال های گذشته گروه های بیشتری که تعداد آن ها به 12 گروه می رسد به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند و این نشانگرکیفیت بالای آثارگروه های شرکت کننده در جشنواره است، با این اوصاف امیدوارم که حق تئاتر استان اداء شود و شاهد جشنواره پر باری در استان باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران