مهدی عبدالله نژاد ، بازیگر، ذاکر اهل بیت(ع) و خادمیار افتخاری رضوی از کرامات رضوی و پنجره فولاد امام رضا (ع) به عنوان منبع دراماتیکترین ادبیات نمایشی جهان یاد میکند.
مسعود پور مرادی از کلید واژه سو تفاهم به عنوان یکی از دغدغه های انسانی و در پایداری و ثبات زندگی مشترک نام می برد که این مسئله را از علل تولید نمایش خود میداند.
صمد جواهری پور ضمن مروری بر فعالیتهای نمایشی خود در سالیان گذشته، از نقش هنرمندان در تحول فرهنگی جامعه و نیز از کاستی ها و توانمندی های آنان در استان مازندران سخن گفت.
حسین مافی وجود امکانات سخت افزاری مناسب ، بهره گیری از اساتید فن و ایجاد بازدهی برای مخاطبان را از لازمه های یک اثر نمایشی دانست و سه پایه اصلی تئاتر را در چالوس مفقود شده می داند.
حسن دولتآبادی پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی و سینمایی که پس از ۲۹ سال دوری از زادگاه خویش، نمایش «بیاید پایین تا بگم رمپ چیه» را در ساری به روی صحنه می برد، معتقد است پس از وقفهی چندسالهای که به دلیل شیوع کرونا ایجاد شد، تمایل نسبت به آثار جدی و متفکر کاهشیافته است و رفع ...
فریبا عباسی بازیگر نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» معتقد است در این روزگار سنگ و آهن و تلخی، دیدن این نمایش چیزی شبیه خنکای مشربهای است زیر تیغ آفتاب. نمایشی با محتوای عمیق زندگی، تجربهی درد و ترس از مرگ.
ادامه>> |