در حال بارگذاری ...
از سلسله رویداد های اردیبهشت تئاتر در فریدونکنار

ورکشاپ بازیگری در فریدونکنار برگزار شد

ه همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار و موسسه فرهنگی هنری آوای مهر و از سلسله رویدادهای جشن اردیبهشت تئاتر فریدونکنار ، ورکشاپ یکروزه بازیگری ۱۳ اردیبهشت در این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار و موسسه فرهنگی هنری آوای مهر و با مشارکت آموزشگاه بازیگری ژیوار ، و از سلسله جشن های اردیبهشت تئاتر ، ورکشاپ یکروزه بازیگری زیر نظر سرکار خانم شیما انصاری، ۱۳ اردیبهشت سالجاری و با استقبال هنرمندان و هنرجویان و علاقه مندان به رشته بازیگری در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار برگزار شد.

در این ورکشاپ ، در خصوص اصول اولیه ورود به عرصه بازیگری و الزمات و شرایط های مختلف صحنه های بازیگری و مسائل گوناگون آن در قالب یک کارگاه آموزشی صحبت، گفتگو و تبادل نظر شد. گفتنی است کلاس های بازیگری از تابستان در فریدونکنار توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی ژیوار و موسسه فرهنگی هنری آوای مهر شروع خواهد شد.




مطالب مرتبط

به همت انجمن هنرهای نمایشی رامسر

دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بزرگداشت جواد صارمی در رامسر برگزار شد
به همت انجمن هنرهای نمایشی رامسر

دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بزرگداشت جواد صارمی در رامسر برگزار شد

به همت انجمن هنرهای نمایشی رامسر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بزرگداشت استاد جواد صارمی ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت در رامسر برگزار شد.

|

نظرات کاربران