در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «امپرسیون؛ جیغ بنفش»:

سعی کردم نسبت به کارهای قبلی نمایش‌ قوی تری تولید کنم

کارگردان نمایش «امپرسیون؛ جیغ بنفش» درباره این نمایشنامه اظهار کرد: این متن در چند جشنواره موفق به اخذ جوایز شده و ازکارهای موفق آقای لاریان محسوب می‌شود.

به گزارش تئاتر مازندران، فرهاد عرب در خصوص سبک کارگردانی خود در این نمایش گفت: شیوه اجرایی خاصی مد نظر ندارم و بر اساس متن و توان عوامل و با توجه به اقتضای جامعه و نوع مخاطب شیوه کارگردانی را انتخاب کردم.

وی افزود: سعی کردم نسبت به کارهای قبلی نمایش‌ به مراتب با کیفیت‌تری ببندم و از مشاوره‌های اساتید و هنرمندان بنام استفاده کنم تا نمایشی موفق را روی صحنه ببرم.

عرب ضمن قدردانی از «علی محمدی کلاگر» به خاطر ارائه مشاوره در تولید این نمایش، از همسرش نیز به خاطر همراهی‌های مستمر با او در فعالیت‌های هنری قدردانی کرد.

 

 ﻧﻤﺎﯾﺶنامه «امپرسیون؛ جیغ بنفش» نوشته «ﭘﯿﺎﻡ ﻻﺭﯾﺎﻥ‏» به حادثه‌ای که در ساعت 10 شب پشت چراغ قرمز یکی از چهارراه‌ها اتفاق افتاده و شاهدان عینی از گفتن آن امتناع می‌ورزند می‌پردازد. شخصیت‌های این نمایش در زمان امتناع، درگیر فرافکنی‌هایی از زندگی شخصی خود می‌شوند و از بر ملاکردن آنچه که در زندگی خود گذرانده‌اند به رنج و درد و پریشانی می‌رسند و در برزخی باقی می‌مانند.

 

 

مشاور هنری: علی محمدی کلاگر

دستیار کارگردان: حر قاسم‌پور، حسام تشکری

هنرپیشگان: میترا ضیایی، محمد طالبی، عادله سلطانی، افسانه مختابادی، سید هادی احمدی

مسئول صدا: کوثر خانزاده

منشی صحنه: فاطمه فرض الله‌زاده

مسئول نور: فردوس حسین‌پور

مدیر برنامه‌ریزی: فاطمه رمضانپور، طاهره صالحیان

عکاس: فاطمه ارجمند




مطالب مرتبط

نظرات کاربران