در حال بارگذاری ...

ترکیب هیأت داوران بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران تغییر کرد

قطب‌الدین صادقی که از سوی ستاد برگزاری جشنواره به عنوان یکی از اعضای هیأت داوران انتخاب شده بود، به دلیل مشکلات شخصی از حضور در هیأت داوران بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران انصراف داد.

به گزارش تئاتر مازندران، صادقی شب گذشته با ارسال پیامی به دبیرخانه جشنواره با بیان برخی مشکلات شخصی، انصراف خود را از حضور در ترکیب داوری جشنواره تئاتر استان اعلام کرد. دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر مازندران، پس از انصراف وی، «محسن حسینی» را به عنوان عضو هیأت داوران برگزید. به این ترتیب، محمدحسین ناصربخت، یوسف فخرایی و محسن حسینی بخش نهایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران را داوری می‌کنند.

محسن حسینی، هنرمند 60 ساله تئاتر، سینما و تلویزیون است که تحصیلات دانشگاهی خود را سال 71 در مقطع کارشناسی ارشد تئاتر، درام و ارتباط از دانشگاه یوستوس لیبک آلمان به پایان رساند.

‏«امیرارسلان نامدار»، «نوستالژی»، «آبی آهنی»، ‏«سُدرای زرتشت»، ‏«گیلگمش»، ‏«برج خاموشان»، ‏«مده‌آ»، ‏«اورفه» و «شهرزاد و هفت قصه‌اش» برخی از نمایش‌هایی هستند که او علاوه بر طراحی، کارگردانی آن‌ها، به ایفای نقش نیز پرداخته است. کارگردانی، «مزرعه مین‌»، طراحی حرکات موزون «یوسف و زلیخا» اثر پری صابری، «سمفونی درد» اثر حسین فرخی و «شکار روباه» اثر علی رفیعی،

بازی در نمایش‌های «مسخ»‌ (علیرضا کوشک‌جلالی)، ‏«من از کجا عشق از کجا؟»‌(پری صابری)، ‏«من آنتونن آرتو‌»، ‏«ویتسک»(مسعود دلخواه)، «پروانه‌های آسیایی»(محمد حاتمی) و ‏«میهمانسرای دو دنیا»(سهراب سلیمی) و فیلم‌های سینمایی «فریاد کودک»(علیرضا کوشک‌جلالی)

‏«از میان سایه و نور»(خسرو سینایی)، ‏«عروس افغان»(ابوالقاسم طالبی)، «آرامش در کنار مردگان»(مهرداد فرید)، «کتاب قرمز»(مزدک میرعابدینی)، «به همین سادگی»(رضا میرکریمی)، «راه آبی ابریشم»(محمد بزرگ‌نیا) و چندین سریال تلویزیونی در کارنامه هنری حسینی ثبت شده است.

حسینی مقالات متعددی در زمینه هنرهای نمایشی منتشر کرده و یکی از مدرسان فعال و مطرح تئاتر در کشور است. وی داوری سومین جشنواره سراسری پانتومیم بوشهر 1383، ‏داوری چهارمین جشنواره تئاتر استان‌ها، اصفهان-1384‏، عضویت در هیأت بازبینی جشنواره ماه، تهران-1385‏و عضویت در هیأت داوران جشنواره ماه، تهران-1386‏ را نیز در کارنامه دارد.




نظرات کاربران