در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با برگزاری جشنواره تئاتر استان

ویژه برنامه تماشاخانه 29 مازندران از سیمای استانی روی آنتن می‌رود

همزمان با برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر مازندران، ویژه برنامه «تماشاخانه ۲۹ مازندران» از سیمای مازندران پخش می شود.

 به گزارش تئاتر مازندران، دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر مازندران از تولید یک ویژه‌برنامه تلویزیونی به مناسبت بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران خبر داد و گفت: مانند سال گذشته که ویژه‌برنامه‌ای از سیمای مازندران به مناسبت برگزاری بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان پخش شد، امسال نیز با نگاه حامیانه و مثبت مدیرکل صدا و سیمای مازندران و معاونت سیما ویزه‌برنامه‌ای با نام «تماشاخانه 29 مازندران» قرار است در شب‌های برگزاری جشنواره از سیمای مازندران پخش شود.

 محمد محمدی اظهار کرد: تولید این برنامه را «رحیم رستمی» هنرمند فعال در رسانه به عهده گرفته است و قرار است در این برنامه که به احتمال زیاد 5 شب به صورت زنده روی آنتن می رود، گفت و گو با کارگردانان، منتقدان، مخاطبان جشنواره، هنرمندان حاضر در بخش نهایی و مسئولان فرهنگی استان پخش شود.

وی ضمن قدردانی از مسئولان صدا و سیمای مازندران به خاطر توجه به تئاتر، افزود: سال گذشته تولید و پخش این برنامه بازخورد خوبی بین هنرمندان استان داشت و امیدواریم با تجربه ای که از سال گذشته در زمینه تولید این برنامه ویژه وجود دارد، امسال خروجی های بهتری از این برنامه برای تئاتر کسب شود.

رحیم رستمی نیز درباره این ویژه برنامه گفت: پارسال 3 شب ویژه برنامه ای به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر استان روی آنتن رفت، اما امسال تعداد برنامه افزایش یافته است. همچنین در نظر داریم که در برنامه امسال علاوه بر بخش های روتین مانند گزارش از جشنواره و گفت و گو با هنرمندان و مردم، نگاهی به توجه مسئولان شهری 5 شهر استان که در بخش نهایی جشنواره نماینده دارند داشته باشیم. علاوه بر این، با حضور تعدادی از اهالی رسانه استان به موضوع ارتباط بین هنر و رسانه ها نیز خواهیم پرداخت.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مطرح شد

محمد محمدی: طنزواره میرما، ویترین طنزپردازان مازندران است
در گفت‌وگو با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مطرح شد

محمد محمدی: طنزواره میرما، ویترین طنزپردازان مازندران است

محمد محمدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از طنزواره استانی میرما به عنوان ویترین طنز پردازان استان مازندران نام برده و ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی بتوان در عرصه ملی آن را برگزار نمود.

|

با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد

آیین رونمایی از پوستر نمایش «من لیلی هستم» برگزار شد
با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد

آیین رونمایی از پوستر نمایش «من لیلی هستم» برگزار شد

با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، جمعی از هنرمندان و نویسنده و کارگردان و عوامل نمایش من لیلی هستم ، آیین رونمایی از پوستر این نمایش در دفتر ریاست ارشاد محمودآباد برگزار شد.

|

نظرات کاربران