در حال بارگذاری ...
بر اساس برنامه زمانبندی بازبینی آثار

بازبینی نمایش های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر مازندران تا چهارشنبه ادامه دارد

بازبینی آثار متقاضی شرکت در جشنواره از جمعه گذشته -۱۰ شهریور- آغاز شد و تا چهارشنبه این هفته -۱۵ شهریور- ادامه خواهد داشت

به گزارش تئاتر مازندران، هیأت انتخاب بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران شامگاه جمعه به تماشای نمایش «ساعت گرگ و میش» در آمل نشستند و امروز -شنبه- نیز در غرب مازندران به ترتیب نمایش‌های «سوفیای من» در رامسر، «ماداگاسکار»، «بیچاره کلادیوس» و «مسلخ» در تنکابن را بازبینی کردند. روز یکشنبه 12 شهریور به ترتیب بازبینی نمایش‌های «رقص کاغذپاره‌ها» در چالوس، «من و اژدها»، «بر پدر هر چی دروغگو لعنت» و «پانته‌آ» در نوشهر و «آخرین شب زمستان» در محمودآباد انجام می شود.

دوشنبه نیز قرار است هیأت انتخاب جشنواره ابتدا از ساعت 10 صبح نمایش «کاش می‌شد منم بیام» را بازبینی کنند، بعدازظهر به تماشا و بازبینی نمایش‌های «سوپ بوقلمون» و «بلور شکسته» در بابلسر بنشینند و عصر دوشنبه هم در بابل «امپرسیون جیغ بنفش» را مرود بررسی قرار دهند.

طبق برنامه‌ها هیأت انتخاب سه شنبه 14 شهریور در بابل نمایش «چهار صندوق» را از ساعت 10 بازبینی می‌کنند، از ساعت 14 نمایش «اینم از این» را می‌بینند و از ساعت 18 «حقایقی درباره یک ماهی مرده» را بررسی خواهند کرد. ساعت 20 سه شنبه 14 شهریور هم نمایش «پلی از جنس شیشه» برای هیأت انتخاب اجرا می‌شود. ساعت 10 صبح چهارشنبه 15 شهریور نمایش «ابرام» در قائمشهر توسط هیأت انتخاب بازبینی می شود و از ساعت 15 همان روز نیز نمایش «عالم هپروت» در گلوگاه برای هیأت انتخاب اجرا می‌شود.




نظرات کاربران