در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر مولانا

اجرای «پانته‌آ» در نوشهر آغاز شد

گروه تئاتر مولانا به سرپرستی میثم زندی نمایش «پانته‌آ» را با طراحی و کارگردانی فاطمه زندی و دراماتورژی محمد محمودی در نوشهر روی صحنه برد

گروه تئاتر مولانا به سرپرستی میثم زندی نمایش «پانته‌آ» را با طراحی و کارگردانی فاطمه زندی و دراماتورژی محمد محمودی در نوشهر روی صحنه برد. به گزارش تئاتر مازندران، اجرای این نمایش با بازی فاطمه زندی، فائزه سنایی، هنگامه کیا، سودا قنبری، مبینا رویانیان و ماهرخ مازندرانی از یکشنبه 29 مرداد آغاز شده و قرار است تا 4 شهریور هر روز از ساعت 19 در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل منابع طبیعی نوشهر روی صحنه باشد.

این نمایش روایت زندگی زنی بازیگر به نام «پانته‌آ» است که همیشه از خودش فرار می‌کند و به عبارتی حتی در زندگی خودش هم مشغول بازی کردن است. اما در نمایش آخری که بازی‌ می‌کند، دست از فرار می‌کشد و تصمیم می‌گیرد با خودش روبه‌رو شود تا صحنه برایش ابزاری برای شناخت باشد، نه فرار از خود.

دیگر اعضای این گروه سجاد انصاری(دستیار کارگردان)، پگاه رودباری(مدیر صحنه)، شقایق جامی(منشی صحنه)، سحر صلاحی و نیما هاشمی(موسیقی و نور) و امیر آهنگر(تدارکات) از دیگر عوامل گروه تولید این نمایش هستند.

6 هنرپیشه این نمایش، هنرجویان کارگاه‌های آموزش بازیگری گروه تئاتر مولانا بودند که زیر نظر کارگردان دوره‌های بازیگری را گذراندند. فاطمه زندی کارگردان نوشهری  ١٥ سال است که در این گروه به فعالیت هنری می‌پردازد. او علاوه بر بازیگری در نمایش‌های مختلف، تا کنون نمایش‌های «حرف مفت»، «شهر بی‌گدا»، «پیکر زن همچون میدان نبرد»، «گمشدنم تقریبا قطعیست»، «من و اژدها»، «گارسن»، «خانم شادی»، «کلاه گیس»، «خوک»، «پرواز بی‌قفس» و «کافه پولشری» را کارگردانی کرد.




نظرات کاربران