در حال بارگذاری ...
در دیدار و عیادت از رجبعلی فلاح مطرح شد:

گروه تئاتر سایه قائم شهر دو اثر کارناوالی بزرگ را در دست تولید دارد

رجبعلی فلاح از پیشکسوتان تئاتر مازندران و سرپرست گروه تئاتر سایه قائم شهر در دیدار و عیادتی که میثم زندی و علیرضا قنبری در آن حضور یافتند از تولید دو اثر کارناوالی بزرگ خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران: میثم زندی و علیرضا قنبری به دیدار و عیادت رجبعلی فلاح پیشکسوت ارزنده و رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران که مدتی است با کسالت مواجه شده، رفتند و از روند بهبودی وی جویا شدند.

در این دیدار صمیمانه فلاح از روند بهبودی خود زیر نظر پزشک متخصص گفت و حال عمومی خود را مساعد دانست.

میثم زندی در این دیدار گفت: آقای فلاح از سرمایه های بزرگ استان ما در زمینه تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان است که تجربه سالها فعالیت مستمر در این عرصه موجب شده تا ایشان در عرصه های مختلف ملی با آثار خوش ساخت خود بدرخشند و همواره یکی از گروه های پرافتخار مازندران در این زمینه باشند.

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات فلاح در دوره ی قبل انجمن هنرهای نمایشی افزود: روند شکل گیری انجمن در گذشته به صورت انتصابی بوده و مدیران کل فرهنگ و ارشاد استانها هنرمند معینی را به این سمت منصوب می کردند و در استان ما آقای فلاح این وظیفه سنگین را بر عهده داشتند و در حد توان و ظرفیت موجود خدمات مناسبی را ارئه کردند و ما بر خود مسلم می دانیم تا از کلیه زحمات ایشان قدردانی کنیم.

علیرضا قنبری نیز از زحمات فلاح قدردانی کرد و گفت: انجمن شعبه مازندران با حضور نیروهای جوان شکل و روش نوینی را در پیشبرد اهداف تئاتری استان برگزیده و امیدواریم با تکیه بر توان جوانان فعال و خوش فکر و پشتیبانی پیشکسوتان ارزنده استان گام های مهمی برای بهبود وضعیت تئاتر استان برداریم.

وی در ادامه گفت: اگرچه پیشکسوتان تئاتر ما امروز کمتر می توانند فعالیت کنند اما هرگز از یاد جوانان نخواهند رفت و ما همه تلاش خود را به کار می بندیم تا تجربه و دانش این عزیزان را کنار فعالیت های خود به کار گیریم.

فلاح در پایان این نشست گفت: گروه تئاتر سایه ثبت شده در طرح استقرار گروه های نمایشی کشور مشغول تولید دو اثر کارناوالی بزرگ با موضوع کودک و نوجوان است که انشااله به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.




نظرات کاربران