در حال بارگذاری ...

دیدار هنرمندان تئاتر با جانبازان ضایعه نخاعی استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه جمعی از هنرمندان شرکت کننده در جشنواره تئاتر استانی، با جانبازان ضایعه نخاعی استان مازندران دیدار کردند.

به گزارش تئانر مازندران، به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان مازندران که از روز شنبه 27 شهریور به میزبانی شهرستان ساری آغاز شده است، احد جاودانی با حضور در مرکز درمانی جانبازان ضایعه نخاعی در مجموعه ایثار ساری، از یادگاران و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس عیادت کرد.

در این دیدار که جمعی از هنرمندان شرکت کننده در جشنواره تئاتر استانی نیز حضور داشتند، جانبازان افتخارآفرین عرصه ایثار و مقاومت، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت های قهرمانان جاودان ایران اسلامی پرداختند.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اهدای شاخه های گل به جانبازان این مرکز درمانی، بر لزوم بهره گیری جامعه فرهنگ و هنر استان از خاطرات و روشنگری های ایثارگران دفاع مقدس به عنوان سندهای زنده ی تاریخ، در آفرینش ها و تولیدات هنری تأکید کرد.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان مازندران با حضور 5 گروه نمایشی ، از 27 تا 29 شهریور به دبیری میثم زندی، در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن شهید باغبانی حوزه هنری مازندران در حال برگزاری است.




نظرات کاربران