در حال بارگذاری ...
...

از سوی دبیرخانه سی و ششمین دوره منتشر شد

فراخوان مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران

از سوی دبیرخانه سی و ششمین  دوره منتشر شد

فراخوان مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران: فراخوان مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی مازندران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران ، «هادی اصغری» دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان مازندران با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و واحد هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای اولین بار مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی مازندران ویژه هنرمندان استان را برگزار خواهد کرد.


هادی اصغری دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی مازندران  از انتشار فراخوان مسابقه طراحی پوستر و تندیس سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی مازندران خبر داد و افزود: ایجاد شرایطی برای ارتقای سطح کیفی پوستر و تندیس جشنواره تئاتر مهمترین هدف برگزاری مسابقه طراحی پوستر و تندیس است.
وی اولویت های موضوعی در طراحی پوستر و تندیس را شعار سال « جهش تولید با مشارکت مردم»، توجه به فرهنگ بومی و جغرافیایی استان، فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه تئاتر با مشارکت و همدلی هنرمندان، توسعه اجتماعی در حوزه هنر، سی و شش سال تئاتر استان در بخش جشنواره، تئاتر و مخاطب و موضوعات مرتبط اعلام کرد و یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر دو رشته شرکت کنند.


اصغری با بیان اینکه ابعاد پوستر ۵۰×۷۰ سانتی‌متر مورد قبول است، ادامه داد: تندیس طرح سه بعدی مدنظر بوده که در مرحله بعد با ارائه ماکت، ضمن بررسی، طرح برگزیده انتخاب خواهد شد.


وی تاکید کرد: هنرمندان باید به همراه هر طرح پیشنهادی، توضیحات مفهومی طرح ، نحوه اجرا، مواد و برآورد هزینه پیشنهادی برای ساخت و اجرای تندیس را ارسال کنند.


دبیر این دوره از رقابت ها با تاکید بر این موضوع که هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج طرح در هر بخش ارایه کند. حجم فایل ارسالی حداقل ۲ و حداکثر ۴ مگابایت با پسوند JPG باشد، اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ مهرماه سال جاری است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت مجازی به پیام رسان واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۱۱۸۵۳۳۴۳۲ ارسال نمایند.
شماره دبیرخانه: ۰۱۱۳۳۳۶۹۸۲۰
جوایز مسابقه طراحی پوستر و تندیس جشنواره:
-نفر برگزیده در بخش طراحی پوستر مبلغ ۳۰ میلیون ریال
-نفر برگزیده در بخش طراحی تندیس مبلغ ۵۰ میلیون ریال