در حال بارگذاری ...
با مجوز از شورای نظارت بر نمایش شهرستان بابل

« آرزوهایی که به ماه گفتم» در بابل به روی صحنه می رود

نمایش «آرزوهایی که به ماه گفتم»، بر اساس متنی از تنسی ویلیامز، از تولیدات گروه نمایشی پینار، از ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن بلک باکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل به صحنه رفته است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، نمایش «آرزوهایی که به ماه گفتم»، بر اساس متنی از تنسی ویلیامز، از تولیدات گروه نمایشی پینار، از ۱۰ اردیبهشت 1403 در  سالن بلک باکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل به صحنه رفته است. 

این نمایش به نویسندگی محمد درزی کاسمانی و آیناز علی‌نیا و کارگردانی محمد درزی کاسمانی، تا 30 اردیبهشت به اجرای خود ادامه خواهد داد. 

این نمایش بر اساس نمایشنامه «باغ وحش شیشه‌ای» اثر تنسی ویلیامز روی صحنه رفته است؛ متنی که صادقانه شخصیت‌ها را در دنیای گذشته، حال و آینده‌شان تعریف می‌کند. محمد درزی کاسمانی، نویسنده این نمایشنامه سعی کرده در بازنویسی اثر اصلی، با حفظ اصالت متن، مخاطب را به بیرون از خانه وینگ فیلد ببرد و با خلق کارکترهای جدید، خالق دریافت‌های خود از متن باشد. 

جواد سرهنگیان، مریم گیلانی، احمد رضا خدادادی، محمدرضا حیدری، سوگند سیف‌الله زاده، ابوالفضل تقی‌پور، مهدی قاسم زاده، جانا خطیر، نوید فرج زاده، هوتن عباسی، یاسمین آماره و صبا بابانژاد در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

تهیه‌کننده: محمد جواد نصرالله‌پور/ دستیار کارگردان:ر ضا حیدری/ طراح صحنه: مهدی قاسم زاده/ نور و صدا: هوتن عباسی/ موسیقی: محمد درزی کاسمانی/ مدیر اجرائی: مریم هاشمی/ مدیر تولید: رضا عرب فیروزجایی/ مدیر رسانه: جعفر قادری/ روابط عمومی: سعید حسین زاده/ طراح لباس: مریم گیلانی/ گریم: آیناز علی نیا/ منشی صحنه: آیدا طبری. 


گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است
گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است

محمد جونیان هنرمند پیشکسوت سیاه بازی استان مازندران بر این باور است که هنرمندان که حس زیبایی دارند و باید این حس زیبا را به مردم انتقال بدهند و این جزئی از وظایف ذاتی هنرمندان است که باید شادی و نشاط را بین مردم ببرند و با تمام مشکلاتی که در سرراه خود دارند، آن‌ها را امیدوار ...

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|