در حال بارگذاری ...

«مرگ در زنه» در محمودآباد به صحنه خواهد رفت

نمایش کمدی «مرگ در زنه» به نویسندگی حامد مربوط صادق و کارگردانی حسن رامی و مجتبی قلی‌زاده، از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در محمودآباد مازندران اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، نمایش کمدی «مرگ در زنه» با اقتباس از نمایشنامه «مرگ در می‌زند» وودی آلن، از تولیدات گروه هنرهای نمایشی وازیک، از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در محمودآباد به صحنه می‌رود.

این نمایش به سرپرستی و نویسندگی حامد مربوط صادق و کارگردانی حسن رامی و مجتبی قلی‌زاده، با دریافت دو تندیس انتخاب موسیقی و طراحی صحنه و ۳ تقدیر در بخش‌های بازیگری مرد، کارگردانی و نویسندگی، توانست به عنوان اثر برگزیده دومین طنزواره استانی میرما، شایسته حمایت از اجرای عمومی شود.

«مرگ در زنه»، با بازی میلاد عبدی و مجتبی قلی‌زاده، هر شب از ساعت ۱۹ در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری غدیر محمودآباد، برای علاقه‌مندان به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

سرپرست گروه و نویسنده: حامد مربوط صادق/ کارگردانی مشترک: مجتبی قلی زاده و حسن رامی/ انتخاب موسیقی و دستیار کارگردان: میلاد عبدی/ حسین حمید تبار

طراحی صحنه: محمدرضا اصغری و سید علیرضا حسینی

نور و افکت: یلدا خسروی/ مریم فاضلی

گریم: کوثر شکری

مدیر صحنه: وحید یونسی و سیده فاطمه حسینیان

منشی صحنه: رایا مربوط صادق. 

 




مطالب مرتبط

تقدیر مدیرکل هنرهای نمایشی از برگزارکنندگان طنزواره میرما و مسابقه نمایشنامه‌نویسی دوما

تقدیر مدیرکل هنرهای نمایشی از برگزارکنندگان طنزواره میرما و مسابقه نمایشنامه‌نویسی دوما

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، با ارسال لوح سپاس، از شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و اعضای دبیرخانه طنزواره استانی میرما و مسابقه ملی نمایشنامه‌نویسی دوما تقدیر کرد.

|

برگزیدگان بخش تئاتر خیابانی جشنواره استانی فانوس معرفی شدند

برگزیدگان بخش تئاتر خیابانی جشنواره استانی فانوس معرفی شدند

با اعلام دبیرخانه جشنواره فانوس ، محمد جواد رحمانی آلاشتی برای نمایش خیابانی جامانده رتبه نخست ، حمید ناطقی برای نمایش خیابانی آگوستیک مین رتبه دوم و مریم صفرزاده برای نمایش خیابانی نقل سرخ رتبه سوم بخش تئاتر خیابانی این جشنواره را از آن خود نمودند.

|

نظرات کاربران