در حال بارگذاری ...

دوره‌های آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران برگزار خواهند شد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران، از برگزاری چندین دوره آموزشی تئاتر در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه مازندران، دوره‌های آموزش تئاتر را برگزار خواهد کرد. 

سیده‌‌زینب تقوی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران، در این‌باره توضیح داد: «با توجه به آغاز سال 1403، کانون تئاتر سیاوشان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد مازندران، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، دوره جدید آموزشی تئاتر و خبرنگاری را ویژه دانشجویان برگزار می‌کند. 

او افزود: «مبحث نظری و عملی تئاتر در رشته‌های بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه نویسی از جمله مواردی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.»

تقوی ادامه داد: «فراگیران در این دوره‌ها، پس از ارایه پروژه پایان ترم و موفقیت در آزمون، گواهینامه رسمی و معتبر دریافت خواهند کرد.»

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران با بیان اینکه در این دوره آموزشی، حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی، کارشناس تئاتر و دبیرکانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی، به همراه چند تن از اساتید برجسته تئاتر به آموزش هنرجویان می‌پردازند. گفت: «علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۲۴ ، 09355123202  01135333705 تماس بگیرند. 

او با بیان اینکه کانون تئاتر سیاوشان، سال 1400 در زمان کرونا نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی فضای معنوی آیات قرآنی را هم برگزار کرد، افزود: «فراخوان دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی فضای معنوی آیات قرآنی نیز در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.»

تقوی در پایان به برگزاری 6 دوره آموزشی تئاتر در سطح دانشگاه مازندران و در شهرستان‌های مختلف استان توسط کانون تئاتر سیاوشان در طول سال 1402 اشاره کرد. 




نظرات کاربران