در حال بارگذاری ...

حامد مربوط‌صادق، مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی مازندران شد

حامد مربوط‌صادق، به مدت ۶ ماه به مدیریت کانون تخصصی تئاتر خیابانی استان مازندران منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، شهرام نوشیر، مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور، حامد مربوط‌صادق را به سمت مدیریت کانون تخصصی تئاتر خیابانی استان مازندران منصوب کرد. 

در این حکم آمده است: 

«هنرمند گرامی جناب آقای حامد مربوط صادق
بر این باوریم که مدیریت تئاتر خیابانی کشور استوار بر همدلی و همکاری مسئولان تئاتر خیابانی موسسه «انجمن» هنرهای نمایشی استان‌ها و مناطق آزاد کشور است. انسجام و توسعه شاخص‌های اثر گذار هنر نمایش در حوزه تئاتر خیابانی، زمانی محقق می‌شود که استان‌ها و مناطق آزاد کشور در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای سیاست‌ها، همراه و همکار کانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور باشند.
اکنون پس از پایان مهلت زمان صدور احکام اولین دوره فعالیت کانون‌های تئاتر خیابانی موسسه «انجمن» هنرهای نمایشی استان‌ها و مناطق آزاد کشور و دستیابی به اهداف تعیین شده، ادامه مسیر را با همکاری شما عزیزان خواهیم پیمود.
با توجه به سوابق هنری و تجارب شما در حوزه تئاتر خیابانی و نظر به پیشنهاد هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران، جنابعالی را به عنوان مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی موسسه «انجمن» هنرهای نمایشی استان مازندران منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود در ادامه راه به موارد زیر توجه ویژه نمایید: هماهنگی و همسویی مستمر با سیاست گذاری‌ها ، اهداف و برنامه‌ریزی، تصمیم گیری‌ها و اقدامات اجرایی کانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور _ هماهنگی لازم با هیئت مدیره محترم موسسه «انجمن» هنرهای نمایشی استان مربوطه، ارتباط با سازمان‌ها، نهادها و ادارات استان به منظور اجرای بهینه برنامه‌های مصوب _ توجه بخشی کیفی به برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت مصوب، توجه به خرد جمعی در پیش برد اهداف، ایجاد انگیزه در بین هنرمندان تئاتر خیابانی استان مربوطه، توجه ویژه به تمرکز زدایی در تصمیم گیری‌ها و تقسیم منابع آموزشی پژوهشی، ساختاری و اجرایی در استان مربوطه، شناسایی و حمایت از نسل‌های مختلف هنری و جوانان مستعد در حوزه تئاتر خیابانی، توجه بخشی به امر آموزش، تلاش مجدانه در تولید علم و پژوهش در حوزه تئاتر خیابانی، ساماندهی و تشکیل گروه‌های نمایشی در حوزه تئاتر خیابانی مطابق با سیاست‌ها و اهداف انجمن هنرهای نمایشی ایران، ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌های مربوطه به عنوان دیده‌بان تخصصی استان مربوطه به کانون تئاتر خیابانی کشور .
این حکم در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ صادر شده و تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۱۵ «به مدت شش ماه » دارای اعتبار است. کلیه فعالیت‌های مربوطه در مدت و بازه زمانی تصدی مسئولیت یاد شده، به استناد اعلان کتبی شما، داوطلبانه تلقی شده است.
تمدید این حکم پس از ارزیابی کیفی فعالیت مربوطه از سوی این کانون و تایید هییت مدیره موسسه «انجمن» هنرهای نمایشی استان، به عمل خواهد آمد. امیدوارم با نگاهی استانی ، همراه با پویایی و خلاقیت و توفیقات الهی در انجام امور محوله ، موفق و سربلند باشید.»




مطالب مرتبط

در گردهمایی خانواده شهدای توانیر مازندران و گلستان

نمایش محیطی «دختری با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی» در ساری اجرا شد
در گردهمایی خانواده شهدای توانیر مازندران و گلستان

نمایش محیطی «دختری با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی» در ساری اجرا شد

در حاشیه مراسم گردهمایی خانواده شهدای والا مقام شرکت توانیر و شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در محکومیت حمله تروریستی کرمان، نمایش محیطی «دختری با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی» به نویسندگی و کارگردانی حامد مربوط صادق به اجرا در آمد.

|

برگزیدگان بخش تئاتر خیابانی جشنواره استانی فانوس معرفی شدند

برگزیدگان بخش تئاتر خیابانی جشنواره استانی فانوس معرفی شدند

با اعلام دبیرخانه جشنواره فانوس ، محمد جواد رحمانی آلاشتی برای نمایش خیابانی جامانده رتبه نخست ، حمید ناطقی برای نمایش خیابانی آگوستیک مین رتبه دوم و مریم صفرزاده برای نمایش خیابانی نقل سرخ رتبه سوم بخش تئاتر خیابانی این جشنواره را از آن خود نمودند.

|

با حضور مدیران شهری و هنردوستان محمودآبادی

از پوستر دومین طنزواره استانی میرما رونمایی شد
با حضور مدیران شهری و هنردوستان محمودآبادی

از پوستر دومین طنزواره استانی میرما رونمایی شد

هم‌زمان با شب های جشن عید مبعث و دهه مبارک فجر ، با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و اعضای هییت مدیره انجمن هنرهای نمایشی مازندران از پوستر دومین طنزواره استانی میرما رونمایی شد.

|

با ارسال ۱۷ اثر به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فانوس

داوری بخش تئاتر خیابانی جشنواره فرهنگی فانوس انجام شد
با ارسال ۱۷ اثر به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فانوس

داوری بخش تئاتر خیابانی جشنواره فرهنگی فانوس انجام شد

با ارسال ۱۷ اثر در بخش تئاتر خیابانی به دبیرخانه سومین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری فانوس استان مازندران ، داوری آثار ارسالی انجام و نمایشهای برگزیده به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

|

نظرات کاربران