در حال بارگذاری ...
به نویسندگی مجتبی دهدار و کارگردانی حسین باغبان

نمایش عروسکی «شِکوه گنجشک به خدا » در ساری به صحنه می رود

به نویسندگی مجتبی دهدار و کارگردانی حسین باغبان ، نمایش عروسکی « شِکوه گنجشک به خدا » از ۱۶ تا ۲۵ اسفند در ساری به اجرا می رود.

ه گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، نمایش عروسکی « شکوه گنجشک به خدا» به نویسندگی مجتبی دهدار و کارگردانی حسین باغبان ،از ۱۶ تا ۲۵ اسفند سالجاری در سالن بلک باکس مجتمع سلمان هراتی ساری به روی صحنه می رود.

این نمایش کاری از گروه تئاتر قاصدک ساری به سرپرستی حسین باغبان ،عضو اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی یونیما و با آهنگ سازی محمد رضا نوای نژاد است که عادل بابایی/ یسنا آقاجانی /درسا جعفری /نگین جعفری/حنانه حمزه ای/ملیسا شعبانی /پارسا غلامی و. وانیا عزیزی در آن به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از : دستیار کارگردان: یسناآقاجانی /مدیر صحنه: درسا جعفری/ منشی صحنه: حنانه حمزه ای ونگین جعفری /

طراحی صحنه :رحیم حاجی تبار /طراحی وساخت عروسک: حسین باغبان /طراحی لباس و نور: حسین باغبان /

دوخت لباس: منصوره اصفهانی نژاد/ طراحی گریم :فاطمه باغبان /اجرا گریم:مریم باغبان/ دکور گردانان:سیدمهدیه(پیام)میرتبریزیان و مهدی خادمی

صدا و نور: فاطمه مرادی/پخش ویدیو پرجکشن: احسان واطن




مطالب مرتبط

از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت
از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت

نمایش «آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» از تولیدات گروه قطره ساری و به نویسندگی حمید رضا برزگر و کارگردانی مشترک ، لیلا پیام و حمید رضا برزگر از ۱۸ بهمن لغایت ۷ اسفند در ساری به روی صحنه رفت.

|

با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت
با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت

برای نخستین بار گروه تئاتر دیدار با هنرمندی هنرمندان سالمند مرکز سرای مهر ساری و به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی نمایش « آخرین بار کی دست مادرت را بوسیدی » در این شهرستان به مدت ۱۰ شب ، روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران