در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی حامد کریمی

«خرگوش زرنگ، خرگوش تنبل» در قائمشهر روی صحنه می‌رود

نمایش کودک «خرگوش زرنگ، خرگوش تنبل» به نویسندگی و کارگردانی حامد کریمی از ۲۶ دی به مدت یک ماه در سالن بلک باکس استاد احمد گویا قائمشهر به روی صحنه می رود .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، نمایش « خرگوش زرنگ , خرگوش تنبل » از تولیدات گروه تئاتر اتللو به نویسندگی و کارگردانی حامد کریمی از ۲۶ دی ماه سالجاری به مدت یکماه در سالن بلک باکس استاد احمد گویا قائمشهر به روی صحنه می رود .

اسکلت داستانی این تئاتر در مورد آسیب شناسی عادتهای اشتباه کودکان امروزی در امر تغذیه های ناسالم و عادتهای بد استفاده از تکنولوژی است که در قالب کمدی موزیکال کودکانه به مخاطب ارائه می شود. داستان دو خرگوش است که یکی زرنگ و دیگری تنبل است که قرار است این دو فردا در یک مسابقه شرکت کنند که رفتارها و عادهای اشتباه خرگوش تنبل باعث باختن او در مسابقه می شود.

مهسا امیری/نگار ریش سفید/بهار قزوینی نژاد و سوگند محمدی در این نمایش موزیکال کودک به ایفای نقش می پردازند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از : دستیار کارگردان:نیما کریمی/ مشاور کارگردان:ندا کریمی/منشی صحنه: شیوا صادقی/ آهنگساز:سجاد جوادیان/گرافیست: حامی اسکندری/ دکور:پیام خاوری نژاد-ایرج دلاوری/ طراح و دوخت لباس:صدف فلاحی/ گریم:آنیتا محمدی/ مدیر روابط عمومی:فاطمه زهرا کنعانی نور:شیوا صادقی/مسئول فنی:محسن رجب پور




مطالب مرتبط

بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو

« رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » در نور به روی صحنه رفت
بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو

« رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » در نور به روی صحنه رفت

بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو « رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » به بازنویسی سید علی حسینی و کارگردانی محبوبه علیزاده از تولیدات گروه هنری جاویدان در نور به روی صحنه رفت.

|

کاری از موسسه نابینایان قائم، قائمشهر

« نگاتیو » در بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود
کاری از موسسه نابینایان قائم، قائمشهر

« نگاتیو » در بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود

نمایش «نگاتیو» از تولیدات موسسه نابینایان قائم شهرستان قائمشهر به نویسندگی و کارگردانی حسین غلامی هنرمند روشندل مازندرانی، منتخب حضور در بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

|

نظرات کاربران