در حال بارگذاری ...

سید حسین حسینی: شهرستان نور تماشاگران پرشوری دارد

سید حسین حسینی کارگردان نمایش «شنگول و منگول و حبه انگور» ، ضمن خرسندی از استقبال تماشاگران تئاتر در این شهرستان، تماشاگران تئاتر در شهرستان نور را پرشور ترین تماشاگران کشور خواند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، نمایش کودک «شنگول و منگول و حبه انگور» به نویسندگی رضا غلامی و کارگردانی مشترک رضا غلامی و سید حسین حسینی از ۸ الی ۱۹ آبان سالجاری در سالن پیامبر اعظم ( ص) شهر رویان، با استقبال چشمگیر و بی نظیر تماشاگران تئاتر در این شهرستان به روی صحنه رفت.

در حاشیه شب اختتامیه این نمایش فرصتی دست داد تا گفت و‌ گوی کوتاهی را با سید حسین حسینی کارگردان این نمایش انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید:

سید حسین حسینی در خصوص این نمایش گفت : «این نمایش برگرفته از داستان نوستالژیک شنگول و منگول است که با خلاقیت نویسنده و با ترکیب موسیقی های شاد ، توانسته ایم آن را به روز و مطابق با معضلات و چالش های این روزه کودکان تولید کنیم.»

کارگردان و بازیگر این نمایش افزود : «الحمدالله همانند سال قبل که توانسته ایم رکورد فروش بلیت را در استان مازندران با نمایش روباه دم بریده و گرگ گوش بریده بزنیم ، امسال نیز با استقبال شدید و گرم تماشاگران تئاتر مواجه بودیم.»

مسئول کانون بسیج هنرمندان نور ادامه داد: «معتقدم تماشاگران تئاتر در این شهرستان ، پرشور ترین تماشاگران تئاتر در کشور را دارد.»

حسینی در پایان گفت: «به عنوان کوچکترین عضو خانواده بزرگ نمایش ،مراتب سپاس خود را از طرف گروه نمایشی صبا و سولاره شهرستان نور ،به شهروندان هنردوست ،خانواده های محترم وهنردوستان عزیزی که از شهرستان‌های همجوار همراه کودکان و نوجوانان خود به تماشای نمایش کودک شنگول و منگول و حبه انگور نشستند و همزاد پنداری نموده اند و مثل همیشه حمایت کردند را داریم. همچنین از جناب آقای عبدالرضا رشیدی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور و کارکنان محترم آن اداره، مدیریت اداره آموزش و پرورش و مدیران ومعلمین مدارس که نهایت همکاری را داشته اندکمال تقدیر را داریم. خداوند را شاکریم طی دوازده شب اجرا از همان اجرای شب اول سالن مملو از جمعیت بود و شرمنده خانواده هایی که ایستاده به تماشا پرداختند و یا خانواده هایی که دیدن نمایش را به شب‌های دیگرموکول کردند باشد که بتوانیم در آینده ای نزدیک با یک نمایش جذاب و آموزنده دیگر،  محبت‌های شما هنردوستان و همشهریان و خانواده‌های عزیز را جبران کنیم.




مطالب مرتبط

بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو

« رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » در نور به روی صحنه رفت
بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو

« رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » در نور به روی صحنه رفت

بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو « رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » به بازنویسی سید علی حسینی و کارگردانی محبوبه علیزاده از تولیدات گروه هنری جاویدان در نور به روی صحنه رفت.

|

گفت و گو با کارگردان نمایش «مغزهای کادو پیچ شده»

مهدی نصرالله زاده: تئاتر را میان مردم ببریم
گفت و گو با کارگردان نمایش «مغزهای کادو پیچ شده»

مهدی نصرالله زاده: تئاتر را میان مردم ببریم

مهدی نصرالله زاده، کارگردان نمایش مغزهای کادو پیچ شده»، از مزیت‌های اضافه شدن بخش تئاتر خیابانی در جشنواره استانی و ارزیابی کیفی جشنواره سی و پنجم مازندران می‌گوید.

|

گفت‌و‌گو با کارگردان نمایش شنگول و‌منگول :

رضا غلامی: آموزش محوری اولویت اصلی در تولیدات کودک و نوجوان باید باشد
گفت‌و‌گو با کارگردان نمایش شنگول و‌منگول :

رضا غلامی: آموزش محوری اولویت اصلی در تولیدات کودک و نوجوان باید باشد

رضا غلامی نویسنده و کارگردان نمایش کودک «شنگول و‌ منگول و حبه انگور» اصل آموزش را اولویت اصلی خود در تولیدات کودک و‌ جوان برشمرد و استقبال چشمگیر از نمایش های کودک در این شهرستان را از سرمایه های اصلی تئاتر نور دانست.

|

نظرات کاربران