در حال بارگذاری ...
با حضور کارگردانان راه‌یافته به جشنواره

جلسه هماهنگی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران برگزار شد

با حضور ۱۰ کارگردان منتخب حضور در جشنواره سی و‌ پنجم ، جلسه هماهنگی این جشنواره در دفتر معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، جلسه توجیهی و هماهنگی برگزاری سی و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران ، صبح روز سه شنبه ۱۶ آبان با حضور محمد روحی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، مهدی روحی مدیر اجرایی و سید رضا عمرانی نسب مسئول دبیرخانه و کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد ، به همراه کمیل حسن زاده مدیر حراست این اداره کل و ده کارگردان منتخب حضور در این جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی در دفتر معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

در این جلسه، محمد روحی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، ضمن خوش آمد گویی و تبریک به منتخبان حضور در جشنواره ، ترکیب حضور کارگردانان جوان و کارگردانان نام آشنا و با تجربه را یکی از نکات مثبت جشنواره سی و پنجمم عنوان و اظهار امیدواری کرد شاهد رشد کیفی آثار در این دوره باشیم. برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار در حاشیه این رویداد ، یکی از نقاط متمایز این جشنواره با ادوار گذشته است که روحی به آن اشاره کرد.

در ادامه جلسه ، مهدی روحی ، مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران نیز ضمن تبریک و خسته نباشید به کارگردانان حاضر در این رویداد ، در خصوص روند برگزاری ، نحوه اسکان گروه ها و ... نکاتی را متذکر شد.

در پایان کمیل حسن زاده مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی و دوری از حواشی و تمرکز بر اصل رویداد و رعایت بازیگران و عوامل اجرایی در سلامت حضور در فضای مجازی را در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر برگزار نمودن این رویداد ، الزامی دانست.

 

سی و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران ، ۲۰ الی ۲۳ آبان به دبیری احسان آهنگر در شهرستان ساری برگزار می‌شود

 
 
 

 




نظرات کاربران