در حال بارگذاری ...
با تقدیم به روح پیشکسوت فقید، بهزاد شاهنده

«نمایش راز عروسک» در ساری به ایستگاه پایانی خود رسید

آخرین شب « نمایش راز عروسک » به کارگردانی سید علی و سیده زهرا شیدایی فر ، با حضور خانواده پیشکسوت مرحوم ، بهزاد شاهنده و مدیران استانی، به روح این هنرمند فقید تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ،آخرین شب اجرای نمایش  «راز عروسک» به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی سید علی شیدایی فر و سیده زهرا شیدایی فر ، با حضور احسان آهنگر مدیر کل و محمد روحی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ، یاسر محمودی مدیر عامل و حامد مربوط صادق رییس هییت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران و خانواده مرحوم بهزاد شاهنده، به روح این پیشکسوت فقید تقدیم شد.

نمایش راز عروسک از ۱۵ الی ۲۲ مهرماه در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ساری روی صحنه رفت.

در خلاصه این نمایشنامه آمده است: چهار نفر برای رسیدن به سر زمین پاک مقدس عزم خود را جذب می‌کنند و دست از دیار خود می‌کشند و جلوی در ورودی آن می‌رسند که ناگاه پیام‌داری سر می‌رسد. به آنان می‌گوید باید تا سپیده صبح صبر کنند و از گزند وسوسه شیطانی دوری ورزند و خودشان را مراقب باشند و تصمیم می‌گیرند تا نوبتی کشیک دهند، یکی عروسک می سازد و بعد...

سیده‌ افسانه واعظ موسوی، سیده‌زهرا (شیوا) شیدایی‌فر، انیسه آهن‌کوب، سوگل حفارمجرد، سیده فاطمه (شیدا) شیدایی‌فر، نگین قلی‌زاده، باران پهلوان، ضحا رسولی، مریم مهدیانی، نیکان اسدی و ابوالفضل آزرده در نمایش «راز عروسک» به ایفای نقش پرداختند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت بودند از هومن گرگری (مشاور موسیقی) و کیان مشت‌آبادی (نوازنده تنبک).




مطالب مرتبط

از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت
از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت

نمایش «آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» از تولیدات گروه قطره ساری و به نویسندگی حمید رضا برزگر و کارگردانی مشترک ، لیلا پیام و حمید رضا برزگر از ۱۸ بهمن لغایت ۷ اسفند در ساری به روی صحنه رفت.

|

با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت
با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت

برای نخستین بار گروه تئاتر دیدار با هنرمندی هنرمندان سالمند مرکز سرای مهر ساری و به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی نمایش « آخرین بار کی دست مادرت را بوسیدی » در این شهرستان به مدت ۱۰ شب ، روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران