در حال بارگذاری ...
با نگاهی به متن «آرش» بهرام بیضایی

«آرش کمان نداشت» در بابل روی صحنه رفت

بر اساس نمایشنامه آرش از آثار بهرام بیضایی ، نمایش ایرانی «آرش کمان نداشت» به طراحی و کارگردانی مهدی قاسمیان در بابل به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، نمایش «آرش کمان نداشت» با طراحی و کارگردانی مهدی قاسمیان و بر اساس متن آرش از آثار استاد بهرام بیضایی، مهر و آبان سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهرستان بابل روی صحنه رفت.

در خلاصه این نمایشنامه آمده است:گروهی نوجوان افسانه ی آرش را بر اساس نمایشنامه بهرام بیضایی و با تحلیل خود اجرا می کنند. آرش ستوربانی است که با حربه شهبانوی توران مجبور به تیرانداختن می‌شود . در حالی که ایرانیان اورا خائن می پندارند . گروه نمایش هم در سقم و صحت تصمیم آرش درگیر هستند . آرش در مسیر قله البرز با تردیدها و موانعی مواجه است تا پرتاب تیر که افسانه اش بر زبان ها جاری می‌شود.

حدیث احمدی، امیررضا احمدی، ایلیا مقصودی، دریا خسروی، امیررضا شفیعی، هانا ذکریایی، کارن علی نژاد، حنانه روح الهی ، الیاس رضاییان، ماه تیسا حسنی، پوریا هاشمیان و فرنود نریمان در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل صحنه نمایش «آرش کمان نداشت» عبارتند از : مشاور و مدیر تولید: ناهید رجب پور، دستیار کارگردان : سروش قاسمیان، مدیر صحنه : هاله جعفر پور، آهنگساز : نیلوفر روحی، طراح لباس : محدثه حسینی، طراحی تبلیغات : هاله جعفر پور.




مطالب مرتبط

گزارشی  از  روز دوم جشنواره تئاتر استان مازندران

از حمله یک نانوا به نمایش خیابانی تا فلافل فروشی با کفن اضافه
گزارشی از روز دوم جشنواره تئاتر استان مازندران

از حمله یک نانوا به نمایش خیابانی تا فلافل فروشی با کفن اضافه

روز دوم جشنواره تئاتر استان مازندران با نمایش های خیابانی « درد نامه ای برای ننه شهربانو » و « پوتین » و نمایش های « فعل » و « بر خوانی کارنامه بندار بیدخش » ، یکشنبه ۲۱ آبان ماه سالجاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ساری به اجرا درآمد.

|

نظرات کاربران