در حال بارگذاری ...
با حضور مدیران و مسئولین شهرستان محمودآباد

اختتامیه اجراهای شبیه‌خوانی در امامزاده فضل ( ع) محمودآباد برگزار شد

با پایان اجراهای گروه شبیه‌خوانی گروه سیدالشهدا در آستان امامزاده فضل (ع) در روستای خشت‌سر محمودآباد، از هنرمندان این گروه با حضور مدیران و مسئولین شهری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، اختتامیه ۷ شب اجرای شبیه‌خوانی گروه سیدالشهدا (ع) در روستای خشت سر شهرستان محمودآباد برگزار شد.

این شبیه‌خوانی، به معین‌البکایی حاج جهانفر کاویانپور و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، شورای اسلامی و دهیاری و هیات امنای روستای خشت‌‌سر در آستان مبارک امامزاده فضل (ع) این روستا اجرا شد.

گروه سیدالشهدا (ع)، به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، مجالس حضرت زهرا (س)، امام رضا (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت علی‌اکبر (ع)، امام حسین (ع)، به مدت ۷ شب از ۲۰ تا ۲۶ شهریور، برای ارادتمندان و عاشقان اهل‌بیت (س) و  دوستداران به این هنر آیینی و با استقبال باشکوه آنان به اجرا درآمد.

در آخرین روز از اجرای این مجالس که با حضور روح الله علیزاده (فرماندار)، حجت‌الاسلام سیداحمد جباری (امام جمعه)، سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد (فرمانده سپاه ناحیه)، سرهنگ محمود حسین‌زاده (فرمانده نیروی انتظامی) و‌ محمد محمدی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی محمودآباد) برگزار شد، از حاج جهانفر کاویانپور، پیشکسوت تئاتر و تعزیه استان مازندران و معین‌البکا گروه تعزیه سیدالشهدا (ع) و دیگر عوامل و بازیگران این گروه تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.




نظرات کاربران