در حال بارگذاری ...

برپایی موکب هنرمندان استان مازندران به مناسبت دهه آخر صفر

هنرمندان مازندران به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر صفر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۱۴۰ شهید هنرمند استان، موکبی را به منظور اجرای نمایش خیابانی، نقالی و پرده‌خوانی برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، موکب هنرمندان مازندران، به مدت ۵ شب از ۲۰ شهریور 1402 در ساری برپا شده است.

در این موکب که به همت جمعی از هنرمندان استان برپا شد، عزاداری و پذیرایی از عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت، توسط هنرمندان  استان ولایی  دیار  علویان صورت می‌گیرد.

این موکب با یاد و خاطره ۱۴۰ شهید هنرمند مازندران و مرحوم بهزاد شاهنده، پیشکسوت فقید هنرهای نمایشی و پیر غلام اهلبیت (س) و جانباز  جنگ تحمیلی برپا شده است.

لازم به ذکر است این موکب با حضور و مشارکت کلیه هنرمندان استان 5 سال است که هر ساله در ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر در شهرستان ساری برپا می گردد.




مطالب مرتبط

از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت
از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت

نمایش «آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» از تولیدات گروه قطره ساری و به نویسندگی حمید رضا برزگر و کارگردانی مشترک ، لیلا پیام و حمید رضا برزگر از ۱۸ بهمن لغایت ۷ اسفند در ساری به روی صحنه رفت.

|

با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت
با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت

برای نخستین بار گروه تئاتر دیدار با هنرمندی هنرمندان سالمند مرکز سرای مهر ساری و به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی نمایش « آخرین بار کی دست مادرت را بوسیدی » در این شهرستان به مدت ۱۰ شب ، روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران