در حال بارگذاری ...

پیکر بهزاد شاهنده بر دوش هنرمندان تئاتر تشییع شد

پیکر مرحوم بهزاد شاهنده، پیشکسوت تئاتر استان مازندران، صبح امروز، از حسینیه قمر بنی هاشم ساری تا امامزاده سیدمجدالدین این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، پیکر مرحوم بهزاد شاهنده، نویسنده، کارگردان، پژوهشگر، شاعر و پیر غلام اهلبیت (س)، صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ شهریور)، بر روی دستان هنرمندان و شهروندان ساروی تشییع و به خاک سپرده شد.

از ساعات اولیه صبح امروز، خیل هنرمندان و هنردوستان و همه آنهایی که از چهره خندان «عمو بهزاد» تئاتر مازندران و از هنر فاخرش بر روی صحنه‌ها و از اعجاز قلمش خاطره داشتند، از همبازیان قدیمی تا همکاران و هنرمندان جوان از سراسر استان، برای وداع با این پیشکسوت هنر مازندران در حسینیه قمر بنی هاشم ساری گرد هم آمده بودند.

مراسم وداع با مرحوم شاهنده، راس ساعت ۹ صبح در این حسینیه با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت آغاز و نماز میت در همان حسینیه اقامه شد.

پس از آن و از ساعت ۱۰ صبح در حالیکه خیابان‌های اطراف حسینیه مملو از دوستداران این مرحوم بود، مراسم تشییع از حسینیه آغاز و پیکر آن مرحوم با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی به سمت آرامگاه امامزاده سید مجدالدین حرکت داده و در آنجا به خاک سپرده شد.

                                         




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است
گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است

محمد جونیان هنرمند پیشکسوت سیاه بازی استان مازندران بر این باور است که هنرمندان که حس زیبایی دارند و باید این حس زیبا را به مردم انتقال بدهند و این جزئی از وظایف ذاتی هنرمندان است که باید شادی و نشاط را بین مردم ببرند و با تمام مشکلاتی که در سرراه خود دارند، آن‌ها را امیدوار ...

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

نظرات کاربران