در حال بارگذاری ...

جدول اجرایی چهاردهمین سوگواره غریب مازندران منتشر شد

جدول اجرایی چهاردهمین سوگواره غریب استان مازندران منتشر شد. این رویداد نمایشی از پنج‌شنبه ۱۶ شهریور تا جمعه ۲۴ شهریور با حضور گروه‌هایی از سوادکوه، میاندرود، نور، بابلسر، رینه، آمل، رویان و بلده برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، با اعلام سیدحسین حسینی، دبیر چهاردهمین سوگواره غریب استان مازندران، جدول اجرایی این رویداد آیینی و مذهبی منتشر شد.

حسینی در این باره گفت: «چهاردهمین دوره این سوگواره به میزبانی شهرستان نور و تکیه حضرت رقیه (س) و با همت کانون بسیج هنرمندان، کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور و با حضور ۹ گروه برتر شبیه‌خوانی مازندران برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: «افتتاحیه این رویداد با اجرای مجلس حضرت زینب (س) با معین‌البکایی محمد محسنی از سوادکوه در روز پنج‌شنبه ۱۶ شهریور سالجاری آغاز خواهد شد و پس از آن گروه‌هایی از میاندرود، نور، بابلسر، رینه، آمل، رویان و بلده در روزهای ۱۷ الی ۲۳ شهریور 1402 به اجرای شبیه‌خوانی خواهند پرداخت.

دبیر چهاردهمین سوگواره غریب در پایان افزود: «اختتامیه این رویداد نمایشی مذهبی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی، در روز جمعه ۲۴ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای مجلس حضرت امام رضا (ع) با معین‌البکایی جهانفر کاویانپور، پیشکسوت کهنه‌کار تعزیه مازندران به پایان خواهد رسید.




مطالب مرتبط

بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو

« رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » در نور به روی صحنه رفت
بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو

« رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » در نور به روی صحنه رفت

بر اساس داستان خروس زری پیرهن پری احمد شاملو « رویای مرد عنکبوتی در خروس زری پیرهن پری » به بازنویسی سید علی حسینی و کارگردانی محبوبه علیزاده از تولیدات گروه هنری جاویدان در نور به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران