در حال بارگذاری ...
با متنی از گابور راسو

دوستان کُمُدی » در ساری بر روی صحنه رفت

مایش «دوستان کُمُدی» به نویسندگی گابور راسو و با ترجمه ساناز فلاح فرد و به کارگردانی محمد فتحی کیا در ساری به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، نمایش دوستان کُمُدی به نویسندگی گابور راسو و با ترجمه ساناز فلاح فرد و به کارگردانی محمد فتحی کیا از ۳ شهریور در سالن بلک باکس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر روی صحنه رفت.

این نمایش که تولید گروه هنرهای نمایشی لبخند ساری به کارگردانی محسن «عیسی » شیدایی فر است تا ۱۲ شهریور ماه سال‌جاری ، هر شب ساعت ۲۰ میزبان علاقه مندان و هنردوستان ساروی است .

در خلاصه نمایشنامه دوستان کمدی آمده است که ؛ یک زوج (ژک و اودیل) بعد از بیست سال زندگی مشترک و تکرار شبهای حال بهم زن بعد از ازدواج، در آستانه جدایی قرار گرفتند؛ تا اینکه با یک آگهی فروش دوست مواجه می شوند. آنها برای نجاتِ زندگیِ سراسر کسالت‌بارشون تصمیم به خرید یک جفت دوست (گیل و ژولیت) می‌گیرند. آنها تنها یک کمد کوچک را برای زندگی دوستان خریداری شده درنظر می‌گیرند. ژک و اودیل، هرکاری که بخواهند با دوستهای خریداری شده انجام می دهند تا اینکه ...

بازیگران این اثر را   پژمان ایرجی، مبینا شیراوژن، حبیب ‌عبدالهی، مارال نژادآذر،  سیده نیوشا شیدایی‌فر، امیرمحمد ابراهیمی، ساجد(هامین) مصطفی‌زاده، فاطمه(پارمیس) رستمی، پارمیس قاسمیان، سارینا علوی، رستا سلطانی، مریم قاسمی، امیرگلستانی، مروا ابراهیمی، نورسا برزگر و سید ماهان سید پور تشکیل می دهند .

سایر عوامل این نمایش عبارتند از ؛ سرپرست گروه:  سیدمحسن (عیسی) شیدایی فر دستیار و مشاور کارگردان:  فاطمه ‌نوروزی منشی صحنه و برنامه ریز:  مژده قاسمی‌راد مدیر صحنه:  علیرضا عبدالهی ،نگین ایرجی طراحی صحنه:  محمد ‌فتحی‌کیا ساخت دکور:  پیام کسایی، آرزو خورشیدی طراح پوستر:  پوریا غرویان طراح گرافیک:  مائده جعفری نور و انتخاب موسیقی:  پگاه موسوی طراح لباس:  افسانه خواجوی درماتورژ:  مریم فرجی گریم:  محمد اصغرزاده عکاس:  علی پیشدادیان، سارا اصغری، امیرمحمد ابراهیمی تبلیغات و تیزر:  علی ترابی عوامل پشت صحنه: مهرشاد پوراکبر، ماهان سیدپور




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است
گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است

محمد جونیان هنرمند پیشکسوت سیاه بازی استان مازندران بر این باور است که هنرمندان که حس زیبایی دارند و باید این حس زیبا را به مردم انتقال بدهند و این جزئی از وظایف ذاتی هنرمندان است که باید شادی و نشاط را بین مردم ببرند و با تمام مشکلاتی که در سرراه خود دارند، آن‌ها را امیدوار ...

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر
با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر

در بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» که به دبیری مسلم خردمند برگزار می‌شود، آثار تولیدی دانشجویان افسری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، با موضوع دریا، نیروی دریایی ارتش و ماهیت دفاعی نیروهای دریایی بر صحنه می‌روند. 

|

نظرات کاربران