در حال بارگذاری ...
در جلسه هم افزایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران مطرح شد

احسان آهنگر : سیاست ما در برگزاری جشنواره ، آموزش محوری وجریان سازی است

احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران , در جمع پیشکسوتان و اساتید تئاتر مازندران ، آموزش محوری و نگاه جریان ساز برای ارتقا و تعالی تئاتر استان را از سیاست های کلی برگزاری جشنواره در این دوره بر شمرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، نخستین نشست هم افزایی و هم اندیشی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران ، با حضور احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد و دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران ، محمد تقی روحی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد ، سید رضا عمرانی نسب کارشناس اداره کل ، حامد مربوط صادق رییس هییت مدیره انجمن نمایش مازندران ، حسن دولت آبادی ، محمدرضا غفاری,  رجبعلی فلاح ، فاطمه مکاری ، سید ابراهیم عمادی و محبوبه ارمیانی از فعالان و پیشکسوتان تئاتر در عصر روز چهارشنبه ۱ شهریور در دفتر اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار شد.

احسان آهنگر در این دیدار ،  ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه ، جشنواره تئاتر استان را یکی از مهمترین رویدادهای تئاتری مازندران است و عنوان داشت ، بنده و همکارانم در مجموعه فرهنگ و ارشاد مازندران با همکاری و همفکری تمامی صاحب نظران و پیشکسوتان این حوزه تمام قوای خود را برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره به کار خواهیم بست.
دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران ادامه داد : مهمترین اقدامی که در این دوره سعی کردیم که در برگزاری جشنواره لحاظ نماییم ، استفاده از تجربیات گران سنگ پیشکسوتان تئاتر در آسیب شناسی ادوار گذشته جشنواره ها و دریافت مشاوره و راهنمایی در برگزاری کیفی و کمی این دوره است.
وی تصریح کرد : پیشکسوتان تئاتر به مثابه گل سرسبد تئاتر استان هستند که از اندوخته های  آنان در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت در رشد و تعالی استان بهره خواهیم جست.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان اظهار داشت ، بنده به عنوان سرباز فرهنگ و هنر این استان ، دست یاری به سوی تمامی پیشکسوتان و صاحب نظران در این حوزه دراز خواهم کرد.
در ادامه فعالان و پیشکسوتان به بیان راهکارها و نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری این جشنواره پرداختند .




مطالب مرتبط

در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران مطرح شد

احسان آهنگر: تئاتر خیابانی به غنای جشنواره امسال افزود
در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران مطرح شد

احسان آهنگر: تئاتر خیابانی به غنای جشنواره امسال افزود

احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در اختتامیه جشنواره سی و‌پنجم ، اضافه شدن بخش تئاتر خیابانی در جشنواره امسال را از ویژگی های شاخص این دوره برشمرد و آن را باعث غنای جشنواره دانست.

|

با حضور پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر

احسان آهنگر زنگ آغاز جشنواره سی و‌پنجم مازندران را به صدا درآورد
با حضور پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر

احسان آهنگر زنگ آغاز جشنواره سی و‌پنجم مازندران را به صدا درآورد

احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی و‌ پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران زنگ آغاز سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران را به صدا درآورد.

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

نظرات کاربران