در حال بارگذاری ...
با حضور گروه تئاتر سایه در بیمارستان کودکان امیرکلا

ماجان و میرزعمو به ملاقات کودکان بیمار رفتند

زوج سالمند از دنیای عروسکهای بیمار به نام های " ماجان " و " میرز عمو " از گروه تئاتر سایه قائمشهر برای ملاقات با کودکان بیمار در بیمارستان کودکان امیرکلا به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران ، گروه تئاتر سایه قائمشهر به سرپرستی رجبعلی فلاح که از پیشکسوتان کهنه کار تئاتر عروسکی استان مازندران و عضو انجمن نمایشگران عروسکی ایران است ، عصر سه شنبه ۹ خرداد سالجاری در اقدامی خیر خواهانه ، به همراه زوج عروسکی سالمند خود به نام های " ماجان " و " میرزعمو " در بیمارستان کودکان شهر امیرکلا حاضر و ضمن  ملاقات و عیادت از بیماران کودک و خردسال این بیمارستان ، برای آنها به اجرای برنامه پرداختند. و لحظات ناب و به یادماندنی را با این کودکان بیمار رقم زدند.
لازم به ذکر است ، این زوج عروسکی با شخصیت های مازندرانی و در اندازه های واقعی انسان ، کوله ای را به پشت خود حمل می کنند و با قابلیت حرکتی کامل بدن توسط یک بازی دهنده هدایت می شوند.

روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی مازندران ، ضمن تقدیر از این حرکت زیبا ، آرزوی شفا برای همه کودکان بیمار این سرزمین را دارد.




مطالب مرتبط

کاری از موسسه نابینایان قائم، قائمشهر

« نگاتیو » در بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود
کاری از موسسه نابینایان قائم، قائمشهر

« نگاتیو » در بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود

نمایش «نگاتیو» از تولیدات موسسه نابینایان قائم شهرستان قائمشهر به نویسندگی و کارگردانی حسین غلامی هنرمند روشندل مازندرانی، منتخب حضور در بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

|

نظرات کاربران