در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

پردیس تئاتر باران در چالوس افتتاح شد

پردیس خصوصی تئاتر باران ، با دو سالن مجزای اجرا بزرگسال و کودک و نوجوان و پلاتوی تمرین، در هفته تئاتر استان مازندران و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان چالوس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، همزمان با هفته تئاتر استان مازندران و با حضور حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین و مدیران شهری و استانی ، پردیس خصوصی تئاتر باران در شهرستان چالوس افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گفته مسلم خردمند مدیر پردیس تئاتر باران و عضو هییت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ، این پردیس تئاتر با دو سالن مجزای اجرا برای بزرگسالان و کودک و نوجوان و پلاتوی تمرین و با هزینه شخصی آماده بهره برداری شد.
پردیس تئاتر باران فعالیت خود را در زمینه آموزش ، تولید و اجرای نمایش با گونه های مختلف و برای جوانان و بزرگسالان آغاز و حمایت از کلیه هنرمندان تئاتر در این شهرستان را در دستور کار خود دارد و  تشکیل کارگروه های نمایش کودک و دو زبانه و فعالیت و حمایت از عناصر نمایشی ( موسیقی در نمایش _ گرافیک _ هنرهای تجسمی _ طراحان صحنه و ...) و برگزاری نمایشگاه ها و اجراهای نمایش و موسیقی و فعالیت های دانش آموزی از دیگر اقدامات این پردیس است.

در حاشیه این مراسم از ۳۵ پیشکسوت و فعال نمایشی در شهرستان چالوس تقدیر به‌عمل آمد.




نظرات کاربران