در حال بارگذاری ...
در مراسم تجلیل از دست اندرکاران نمایشواره اردیبهشت مقاومت انجام شد

اهدای چفیه رهبر انقلاب به بازیگر نقش شهید عجمیان

مراسم تجلیل و قدردانی از دست اندرکاران و بازیگران نمایشواره اردیبهشت مقاومت با حضور خانواده معزز شهید مدافع امنیت «روح الله عجمیان» در ستاد سپاه کربلای ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، مراسم تجلیل و قدردانی از دست‌اندرکاران و بازیگران نمایشواره «اردیبهشت مقاومت» با حضور خانواده شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان در ستاد سپاه کربلای ساری برگزار شد.

در این آئین که به همت معاونت فرهنگی هنری و سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار شد، سرهنگ مجیدی (معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا)، مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر و جمعی از عوامل و بازیگران این نمایشواره حضور داشتند.

خانواده شهید عجمیان پس از دیدن کلیپ نمایشواره «اردیبهشت مقاومت» که به مناسبت سالگرد بزرگداشت حماسه کربلای خانطومان، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بوستان ولایت ساری پخش  شد و در آن صحنه هایی از حماسه آفرینی های مدافعان حرم و نیز گوشه هایی از رشادت ها و از جمله لحظه شهادت شهید بزرگوارشان در راه دفاع از آرامش و عفت مردمان این آب و خاک، به صوت هنرمندانه به تصویر کشیده شده بود، برای قدردانی از عوامل آن در این برنامه حاضر شدند.

در این برنامه ضمن تجلیل از عوامل و بازیگران نمایشواره «اردیبهشت مقاومت»، لوح یادبود این نمایشواره نیز توسط مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر به خانواده شهید عجمیان اهدا شد.

همچنین مادر شهید روح‌الله عجمیان ضمن تجلیل از کارگردان هنری این اثر ، چفیه متبرک و اهدایی رهبر معظم انقلاب را نیز به بازیگر نقش شهید عجمیان در نمایشواره «اردیبهشت مقاومت» تقدیم کرد.




مطالب مرتبط

یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان
یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران از عدم حمایت از تولیدات نمایشی استان ها گلایه و در تعریف شعار سال (جهش تولید، با مشارکت مردم) تولیدات هنری را در جایگاه و نقش مهم این شعار دانست و نقش هنرمندان در جذب مشارکت مردم را بسیار حائز اهمیت خواند

|

نظرات کاربران