در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی فاطمه شادکام

«جنگل پرماجرا» در قائمشهر به صحنه رفت

نمایش «جنگل پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه شادکام از یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در قائمشهر روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، نمایش کودک «جنگل پرماجرا»، به نویسندگی و کارگردانی فاطمه شادکام با مجوز از شورای نظارت بر نمایش قائمشهر و دفتر انجمن نمایش این شهرستان از ۱۰ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری حر اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

در این نمایش ؛ موسی مرادی، سید اسماعیل حسینی، آوا یزدانی، مریم طالبیان ،جواد ابراهیمی، فاطیما قنبری ، سوگند محمدی ، پرستو قلی تبار ، آرمینا هاشمی و محمد حسین زارعی به ایفای نقش می‌پردازند .
مهدیس علیزاده به عنوان منشی و مدیر صحنه، عرفان رنجبر "نور و صدا"، مهدی طالبیان " طراح لباس " و محمد رضا خطی " طراح پوستر "، فاطمه شادکام را در این اثر شاد و موزیکال همراهی می‌کنند.
این نمایش با شعار " ما فقط یک زمین داریم ،همه مسئولیم برای فرزندانمان، با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره محیط زیست و دفتر انجمن نمایش قائمشهر همه روزه تا ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷ میزبان علاقه‌مندان به نمایش است.




مطالب مرتبط

کاری از موسسه نابینایان قائم، قائمشهر

« نگاتیو » در بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود
کاری از موسسه نابینایان قائم، قائمشهر

« نگاتیو » در بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود

نمایش «نگاتیو» از تولیدات موسسه نابینایان قائم شهرستان قائمشهر به نویسندگی و کارگردانی حسین غلامی هنرمند روشندل مازندرانی، منتخب حضور در بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

|

نظرات کاربران