در حال بارگذاری ...
پس از اجرای موفق در شهرستان نکا

«خبر چین» روی صحنه تئاتر ساری

نمایش موزیکال کودک «خبر چین» نوشته کیومرث قنبری آذر و سپیده دبیری و به کارگردانی تیمور نوربخش در ساری به روی صحنه می‌رود‌.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، نمایش کودک خبرچین به نویسندگی کیومرث قنبری آذر و سپیده دبیری و به کارگردانی تیمور نوربخش از ۱۱ لِغایت ۲۲ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای علاقه مندان به روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش که سال گذشته ، اجرایی موفق در شهرستان نکا داشته و با استقبال چشمگیری همراه بوده ، روایت اتفاقی است که در آن شخصیت گربه دچار مشگل شده و مجبور به همکاری با دو روباه مرموز می شود و ادامه داستان...

در این نمایش به تکیه های اساسی رشد کودکان در طول سنین کودکی به نوجوانی مانند همدلی ، مشورت ، توجه به عواقب کار برای دیگران و اعتماد نکردن به غریبه ها توجه شده است.

احمد خدادی، عادل بابایی، کمیل سروری، هادی اسدی، رحمت بازاری، اسماعیل حسن پور، فاطمه مقصودی، دلارام ایزدپناه، تیمور نوربخش در این نمایش بازی می‌کنند و همیاران: مهنا فولادی،دینا طیبی، سارا نادری و سوگند غمگسار هستند.

حسین باغبان ، مشاور کارگردان ، طراحی گریم و صحنه و لباس این نمایش را بر عهده دارد و دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

آهنگساز: مهدی جوادیان
اشعار کودکانه: یوسف یونسی _ سهیل قاسمی
طراح پوستر: سلاله تشکری
دستیار کارگردان: هادی اسدی
مدیرصحنه: کمیل سروری
منشی صحنه و اجرای گریم: زینب میرزایی
صدا و نور: مسیح درخشانی_ یگانه دانشفر
دوخت لباس: کوثر کریمی

 




مطالب مرتبط

یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان
یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران از عدم حمایت از تولیدات نمایشی استان ها گلایه و در تعریف شعار سال (جهش تولید، با مشارکت مردم) تولیدات هنری را در جایگاه و نقش مهم این شعار دانست و نقش هنرمندان در جذب مشارکت مردم را بسیار حائز اهمیت خواند

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

نظرات کاربران