در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با رونمایی از پوستر نمایش مطرح شد

محمدرضا غفاری و فرشاد یاری زنگ آغاز نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» را به صدا در می آورند

نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» در آستانه هفته تئاتر مازندران و به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی مسعود تیر در نوشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران ، پس از رونمایی از پوستر نمایش " تنها خدا حق دارد بیدارم کند " به نویسندگی محمد چرمشیر و به کارگردانی مسعود تیر در گفتگو با کارگردان این اثر نمایشی اعلام شد:
زنگ آغاز این نمایش ، در آستانه هفته تئاتر مازندران و با حضور اساتید دانشگاه آزاد تنکابن ، دکتر محمدرضا غفاری ، دکتر فرشاد یاری و دکتر اسدی ، ۱۳ اردیبهشت ساعت ۲۰ به صدا در خواهد آمد و پس از آن به مدت ده شب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر به اجرا در خواهد آمد.

مسعود تیر افزود : این نمایش در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران شرکت نمود که توانست ، رتبه برتردر بخش های : طراحی پوستر ، طراحی گریم و طراحی لباس و رتبه سوم کارگردانی و رتبه دوم بازیگری زن و تقدیر در بخش طراحی صحنه را کسب نماید.
این کارگردان جوان تئاتر مازندران ادامه داد : این نمایش داستان اسکار دختر ۱۵ ساله ای است که به بیماری سرطان سختی گرفتار شده و نا امیدانه به مرگ چشم دوخته و در عالم رویا با زنی رو به رو می شود و سوالاتی در باب مرگ و چیستی هستی از او می پرسد و ادامه داستان...

تیر در نهمین تجربه کارگردانی خود از فریبا عباسی و آیناز اکبری به عنوان بازیگر استفاده می کند و فرشاد عباسی به عنوان آهنگساز و طراحی موسیقی این اثر و هومن حداد به عنوان طراح صحنه ، شیوا عباسی " طراح و اجرای گریم ، فاطمه مقدسی " طراح لباس " ، مهندس سجاد خانعلی زاده " اجرای دکور " ، فرشته میرقاسمی " مدیر صحنه " ، حدیث صادق کوهستانی "منشی صحنه " ، دانیال عرب زاده " طراح پوستر و بروشور " ، بهنام ردایی " تنظیم کننده موسیقی " ، محمود صادق ناطری " ساخت تیزر " ، فرشاد عباسی " بازیگردان " نگار لشگری " عکاس " و فائزه نصراللهی در سمت مدیر هماهنگی و مسئول گیشه ، وی را در تولید و اجرای این اثر همراهی می کنند.

سرپرست گروه تئاتر آوا در پایان  گفت : حامیان تولید این اثر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری و شورای اسلامی شهر نوشهر هستند که جا دارد تشکر  ویژه ای از آنها برای حمایت از این گروه داشته باشم.




مطالب مرتبط

با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر
با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر

در بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» که به دبیری مسلم خردمند برگزار می‌شود، آثار تولیدی دانشجویان افسری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، با موضوع دریا، نیروی دریایی ارتش و ماهیت دفاعی نیروهای دریایی بر صحنه می‌روند. 

|

در گفت و گو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سید حسین ساداتی : حمایت از نمایش‌های کمدی یک برد فرهنگی است
در گفت و گو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سید حسین ساداتی : حمایت از نمایش‌های کمدی یک برد فرهنگی است

سید حسین ساداتی داور دومین طنزواره استانی میرما با بیان اینکه در شرایط کنونی مخاطب به آثار کمدی بیشتر از دیگر ژانرها علاقمند است و این گونه نمایشی می‌تواند سالن‌های را پر کند ، حمایت از این نوع آثار را یک برد فرهنگی دانست.

|

یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان
یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران از عدم حمایت از تولیدات نمایشی استان ها گلایه و در تعریف شعار سال (جهش تولید، با مشارکت مردم) تولیدات هنری را در جایگاه و نقش مهم این شعار دانست و نقش هنرمندان در جذب مشارکت مردم را بسیار حائز اهمیت خواند

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

نظرات کاربران