در حال بارگذاری ...
در مراسم تقدیر از هنرمندان نخبه بسیج هنرمندان مطرح شد

سردار مسلمی: انتصاب به شهید آوینی وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند

در حاشیه مراسم تقدیر از هنرمندان نخبه بسیج هنرمندان استان مازندران ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا از شهید آوینی و اینکه بعد از او در هنر کسی نتوانسته است جایش را پر کند گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، سردار  سیاوش مسلمی  فرمانده سپاه کربلا در مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی و تقدیر از هنرمندان نخبه سازمان بسیج هنرمندان که در مجتمع فرهنگی ورزشی برق مازندران برگزار شد ،  با گرامیداشت یاد شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی و تبریک بهار طبیعت که  امسال تقارن پیدا کرده است با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان ، گفت : انتصاب به شهید مرتضی آوینی هم افتخار است و هم وظیفه ما  را در قبال او سنگین تر می کند .
او ضمن بیان این مطلب که شهید آوینی در هر عرصه ای از هنر ممتاز و بی نظیر بود ، افزود: بعد از این شهید بزرگوار  کسی نتوانسته است جایش را پر کند و هنرمندان انقلابی و متعهد مازندران باید خود را نسبت به خواسته ها و آرمان های شهید آوینی وفق دهند.

سردار مسلمی همچنین خطاب به هنرمندان گفت: شما هنرمندان به واسطه جایگاه ارزشمندی که درجامعه دارید باید قدردان باشید که خیلی ها می خواهند شما را از راه و مسیر و عشقتان جدا کنند و در این وانفسای فرهنگی نباید دچار لغزش شوید.

فرمانده سپاه کربلا افزود: امروز شما هنرمندان پیشانی جامعه اسلامی هستید و قشر جوان به شما مراجعه می کنند و شما را الگوی رفتاری و اخلاقی خود قرار می‌دهند و اگر شمد دچار لغزش و انحراف شوید ، آنها نیز منحرف می شوند.

سردار مسلمی هنرمندان را دارای وظیفه سنگینی دانست که بواسطه هنرشان طالب زیاد دارند و اگر راه اسلام ناب محمدی ( ص) و ائمه اطهار ( س) و شهدای گرانقدر را ادامه دهند ،دچار لغزش و انحراف نخواهند شد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان ضمن تبریک روز بسیج هنرمندان گفت : اگر مسئولین به هنر متعهد انقلابی اعتقاد داشته باشند ، سرمایه گذاری ما در این بخش چندین برابر بود و این در حالیست که دشمن با سرمایه گذاری بسیار در این بخش ، بیشترین بهره برداری سیاسی و فرهنگی را از مقوله هنر انجام داده است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران