در حال بارگذاری ...
با 20 شب اجرای نمایش روباه دم بریده، گرگ گوش بریده

پرفروش‌ترین نمایش استان مازندران 100 میلیونی شد

اجرای نمایش موزیکال کودک " روباه دم بریده و گرگ گوش بریده " به کارگردانی سید حسین حسینی ، با فروش بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومانی ، پرفروش ترین نمایش سال ۱۴۰۱ در مازندران شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، نمایش موزیکال کودک «روباه دم بریده و گرگ گوش بریده» به نویسندگی یوسف یونسی و به کارگردانی سیدحسین حسینی که از تولیدات نمایشی سال ۱۴۰۱ گروه تئاتر صباسولاره نور به سرپرستی رضا غلامی به مدت ۲۳ شب در شهر‌های نور و چمستان بر روی صحنه رفت با فروش ۱۰۰ میلیون تومانی خود، پرفروش‌ترین نمایش صحنه‌ای در استان مازندران شد.
این نمایش کودک که ابتدا از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن سال گذشته در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهر رویان بر روی صحنه رفت با بلیط ۴۰۰۰۰۰ ریالی و با ظرفیت ۲۰۰ نفری سالن نمایش در ۱۰ شب اجرای نخست خود فروش ۷۰۰ میلیون ریالی را تجربه کرد.
پس از آن ۳ اجرای رایگان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چمستان داشت، که با استقبال چشمگیر و بی‌سابقه هنردوستان چمستان همراه بود.
و در آخرین روز‌های سال گذشته نیز و از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۹ اسفند، به دلیل استقبال و درخواست مکرر هنردوستان و تماشاگران شهرستان نور، اجرای خود را به مدت ۷ شب تمدید کردند که در مدت اجرای تمدید خود نیز ۳۰۰ میلیون ریال این نمایش بلیط فروخت.
در نمایش روباه دم بریده و گرگ گوش بریده که نگاهی آموزشی در فضایی شاد و موزیکال با موضوع اتحاد در برابر دشمن و کمک به همنوع به کودکان تولید شده است، سید حسین حسینی، احمد صلاحی، جواد مرادپور، ‌امیر محمد یوسفی، تینا شند آبادی، زهرا سیاه پشت، سوگل دیوسالار، ‌امیدرضا دیوسالار، ثمین نوروزی، مانلی نیازی، ناهید نوروزی، خدیجه شایگان، سمیه اندرخور، روجا غلامی، پارسا کاویانپور، آیسا سیار، سانیا صبوری، زینب عاشوری، سیده فاطمه مؤمنی، شهاب رضایی، سیده رقیه حسینی، ‌ام لیلا محمودزاده و شمسا رضایی به ایفای نقش پرداختند.
دستیار کارگردان این نمایش موزیکال، فاطمه رجبیان بوده که در کنار حکیم نیازی به عنوان طراح گریم و محمود کرد ناییج "طراح دکور " گروه صباسولاره نور را همراهی می‌کردند.
آهنگسازی این اثر را نیز در استودیو اهورا و توسط سعید عباس نژاد ساخته شد.
قابل ذکر است، گروه هنر‌های نمایشی صباسولاره نور در سال گذشته اثر مشترکی را نیز تحت عنوان " خلیل خولی " به بازنویسی و دراماتورژی حامد مربوط صادق و کارگردانی حامد مربوط صادق و رضا غلامی تولید نمودند، که با حضور درخشان در جشنواره تئاتر بسیج مازندران و حضور در جشنواره تئاتر استان مازندران و همچنین ۵ شب اجرای عمومی در بلک باکس مجتمع فرهنگی هنری غدیر همراه شد.

گروه صباسولاره نور در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۱ و به مناسبت فرارسیدن نوروز با همکاری و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر نور و رویان، آیین سنتی نوروز خوانی را در سطح این دو شهر برگزار نمودند.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است
گفت‌و‌گوی نوروزی با پیشکسوت تئاتر و سیاه بازی مازندران

محمد جونیان: وظیفه هنرمندان ایجاد نشاط اجتماعی است

محمد جونیان هنرمند پیشکسوت سیاه بازی استان مازندران بر این باور است که هنرمندان که حس زیبایی دارند و باید این حس زیبا را به مردم انتقال بدهند و این جزئی از وظایف ذاتی هنرمندان است که باید شادی و نشاط را بین مردم ببرند و با تمام مشکلاتی که در سرراه خود دارند، آن‌ها را امیدوار ...

|

گفت‌و‌گو با کارگردان نمایش شنگول و‌منگول :

رضا غلامی: آموزش محوری اولویت اصلی در تولیدات کودک و نوجوان باید باشد
گفت‌و‌گو با کارگردان نمایش شنگول و‌منگول :

رضا غلامی: آموزش محوری اولویت اصلی در تولیدات کودک و نوجوان باید باشد

رضا غلامی نویسنده و کارگردان نمایش کودک «شنگول و‌ منگول و حبه انگور» اصل آموزش را اولویت اصلی خود در تولیدات کودک و‌ جوان برشمرد و استقبال چشمگیر از نمایش های کودک در این شهرستان را از سرمایه های اصلی تئاتر نور دانست.

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر
با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر

در بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» که به دبیری مسلم خردمند برگزار می‌شود، آثار تولیدی دانشجویان افسری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، با موضوع دریا، نیروی دریایی ارتش و ماهیت دفاعی نیروهای دریایی بر صحنه می‌روند. 

|

نظرات کاربران