در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت داوران

برگزیدگان نخستین طنزواره استانی میرما مشخص شدند

اختتامیه نخستین طنزواره میرما با اعلام برگزیدگان در محمودآباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، نخستین طنزواره استانی میرما که از ۲۱ لغایت ۲۳ بهمن به میزبانی شهرستان محمودآباد با حضور ۵ گروه برتر تئاتر کمدی استان مازندران از شهرهای ساری، آمل ، محمودآباد و نور برگزار شد، عصر یکشنبه ۲۳ بهمن در سالن آمفی تئاتر  غدیر محمودآباد، برگزیدگان خود را شناخت.
هیئت داوران متشکل از جهانفر کاویانپور ، تورج زایدلی و رضا غلامی برگزیدگان خود را به شرح زیر معرفی کردند:

بازیگری مرد
نواب صادقی برای بازی در نمایش ننه وشعبون ، شایان خانپور برای بازی در نمایش ازدواج در استانبول ، علی فهروندی برای بازی در نمایش پرواز پرندگان عاشق در صبح روز آخر از ساری و میلاد عبدی برای نمایش موج اس دبلیو بر روی فرکانس ۱۵۶۳۰ از محمودآباد به طور مشترک شایسته تقدیر  گردیدند.
در این بخش دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی مشترکا به سید حسین حسینی برای بازی در نمایش ازدواج در استانبول و احسان زرگران برای بازی در نمایش جزیره آبی اهدا گردید.
 بازیگری زن 

مهدیه بوژ مهرانی برای بازی در نمایش جزیره آبی ، مهناز سالاری برای بازی در نمایش ننه و شعبون ، فاطمه رجبیان برای بازی در نمایش ازدواج در استانبول و مژگان نوروزی برای بازی در نمایش ننه و شعبون به صورت مشترک شایسته تقدیر شدند. 
در این بخش هییت داوران هیچ برگزیده ای نداشت.
کارگردانی

سید حسین حسینی برای کارگردانی نمایش ازدواج در استانبول و نواب صادقی برای کارگردانی  نمایش ننه و شعبون به طور مشترک شایسته تقدیر شدند.
در این بخش دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی مشترکا به کارگردان های‌نمایش موج اس دبلیو بر روی فرکانس ۱۵۶۳۰ فاطمه حسینیان و کارگردان نمایش پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر ، ماهور شیدایی فر اهدا شد.

نویسندگی 

نویسندگان نمایش جزیره آبی فاطمه موسوی و پویان سهرابی  و نویسنده نمایش ازدواج در استانبول سید حسین حسینی به طور مشترک شایسته تقدیر شدند‌. دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی تعلق گرفت به نویسنده نمایش موج اس دبلیو روی فرکانس ۱۵۶۳۰ ، فاطمه حسینیان .
همچنین در بخش طراحی صحنه ، هییت داوران هیچ برگزیده ای نداشت




نظرات کاربران