در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه نخستین دوره

جدول اجرایی نخستین طنزواره استانی میرما محمودآباد منتشر شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران، جدول اجرایی نخستین طنزواره استانی میرما که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران از ۲۱ لغایت ۲۳ بهمن سالجاری به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می گردد ، منتشر شد.
بر طبق این برنامه در روز نخست این جشنواره و در روز جمعه ۲۱ بهمن ، نمایش کمدی جزیره آبی از شهرستان آمل  ، ساعت ۱۶ اجرای افتتاحیه این طنزواره را به نویسندگی و کارگردانی پویان سبحانی انجام خواهند داد.
در دومین نوبت اجرای این روز و از ساعت ۱۹ ، طنزواره میزبان اجرای نمایش   کمدی پرواز پرندگان مهاجر به کارگردانی ماهور شیدایی فر از ساری خواهد بود.
در روز دوم این طنزواره ، گروه های محم دآبادی در ساعت ۱۶ با نمایش کمدی ننه شعبان به کارگردانی نواب صادقی و ساعت ۱۹ نمایش کمدی موج اس دبلیو بر روی فرکانس ۱۵۶۳۰ به اجرای آثار خود خواهند پرداخت.
در آخرین روز این رویداد استانی ، از ساعت ۱۱ صبح نمایش کمدی سفر به استانبول به نویسندگی و کارگردانی سیدحسین حسینی از شهرستان نور بر روی صحنه خواهد رفت.
اختتامیه نخستین طنزواره میرماه و دومین جشنواره فرهنگی هنری انقلاب ، ساعت ۱۶ در سالن آمفی تئاتر غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با معرفی برگزیدگان این رویداد برگزار خواهد شد




نظرات کاربران