در حال بارگذاری ...
شهردار محمودآباد خبر داد

برگزاری نخستین طنزواره استانی «میرما» در محمودآباد مازندران

شهردار محمودآباد، از برگزاری نخستین طنزواره نمایشی «میرما» از ۲۱ تا ۲۳ بهمن در این شهر ساحلی خبر داد و از همه هنرمندان مازندران دعوت کرد با آثار خود در این رویداد هنری شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در مازندران به نقل از روابط عمومی شهرداری محمودآباد، نخستین طنزواره «میرما» از ۲۱ تا ۲۳ بهمن در شهر ساحلی محمودآباد برگزار خواهد شد.

مهدی اختیاری، شهردار محمودآباد، با بیان این‌که در اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری انقلاب که سال قبل برگزار شد، این شهر میزبان گروه‌های تئاتر خیابانی استان مازندران بود، افزود: «در این دوره و با توجه به ترویج فرهنگ شور و نشاط اجتماعی در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی، برآن شدیم که با هدف کشف استعدادهای جدید در عرصه نمایش کمدی و نیز به هدف تولید آثار فاخر در این ژانر و همچنین با هدف شناسایی و تبیین چالش‌ها و معضلات اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد و ...، نخستین طنزواره «میرما» را طراحی و برگزار کنیم.»

وی با اشاره به این‌که «میرما» در تقویم تبری، برابر با ماه بهمن است، ادامه داد: «در کنار اهداف اصلی خود  سعی کردیم در این طنزواره از فرهنگ بومی و مازندرانی نیز بهره ببریم.»

اختیاری در پایان از گروه‌های نمایشی استان مازندران دعوت کرد تا با حضور و شرکت پرشور خود، حال و هوای خاصی را در ایام جشن‌های انقلاب اسلامی به‌وجود آورند.

علاقه‌مندان به شرکت در این طنزواره می‌توانند متن فراخوان را از سایت ایران تئاتر دریافت کنند یا با شماره  ۰۹۰۳۹۱۲۰۴۰۴ تماس بگیرند.

نخستین طنزواره «میرما» از سری برنامه‌های دومین جشنواره فرهنگی هنری انقلاب است که به همت شهرداری محمودآباد، شورای اسلامی این شهر و با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، از ۲۱ تا ۲۳ بهمن در شهر ساحلی محمودآباد برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران