در حال بارگذاری ...

«تنها خدا حق دارد بیدارم کند» در جشنواره استان مازندران به صحنه می‌رود

گروه آوا با سه ماه تمرین نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» را به مرحله ی اجرایی رساندند و در آذرماه پس از تایید هیأت بازبین استان، برای حضور در مرحله استانی جشنواره پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران ،  نمایشنامه «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» به قلم محمد چرمشیر انتخاب مسعود تیر کارگردان و سرپرست گروه تئاتر آوا از شهرستان چالوس برای شرکت در سی و چهارمین جشنواره ی تئاتر استانی است.
گروه آوا با سه ماه تمرین این اثر را به مرحله ی اجرا رساند و در آذرماه پس از تایید هیأت بازبین استان برای حضور در مرحله ی استانی جشنواره پذیرفته شد.
«تنها خدا حق دارد بیدارم کند» داستان دختری 15 ساله است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند او در حالی که هزاران سوال از زندگی مرگ چیستی حیات خداوند و... در ذهن خود دارد، ناامیدانه دست از زندگی شسته و چشم براه مرگ نشسته است که در عالم خیال با کسی روبرو می‌شود.

مسعود تیر روایتی جدید از این نمایش دارد او هزاران حرف نگفته را با سمبل ها و نمادها، با طراحی و نور و توانمندی بازیگرانش به گوش و جان مخاطب می نشاند.

مسعود تیر در خصوص ارتقا جشنواره استانی گفت: ضمن تشکر و قدردانی از تلاش بی شائبه  دبیر و دست اندرکاران برگزارکننده جشنواره، از برگزار شدن کارگاه آموزشی . در طول جشنواره بسیار استقبال می‌کنم و این حرکت را سکوی پرتابی می بینم برای تمام هنرمندان و هنردوستان شرکت کننده در جشنواره.

در پایان از تمام دوستان و عزیزانی که در این راه همراه  من بودند به خصوص رییس محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس و نوشهر سپاسگزارم .




نظرات کاربران