در حال بارگذاری ...
به همت کانون بسیج هنرمندان نور

نمایش خیابانی حراج در نور اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، نمایش خیابانی حراج تولید مشترک گروه های نمایشی وازیک از شهرستان محمودآباد به سرپرستی حامد مربوط صادق و صباسولاره و شهرستان نور به سرپرستی رضا غلامی و با حمایت کانون بسیج هنرمندان نور در پارک شهرداری رویان به اجرا درآمد.

حامد مربوط صادق گفت: طرح و ایده نمایش حراج که در مرحله نخست جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت ( بخش اربعین ) پذیرفته شده، جهت آمادگی و حضور در مرحله بازبینی آماده و مهیا گردید به نویسندگی شکیلا شایگان و به کارگردانی و بازیگری مشترک شکیلا شایگان و حامد مربوط صادق تولید و اجرا شده است.

وی اظهار کرد: این نمایش داستان مرد و زنی را روایت می کند که فرزند ۹ ماهه شان در وسط روضه حضرت علی اصغر (ع) جان داده و ۷ سال است که به نیت باز شدن گره کور زندگیشان هر سال، زن، مرد خود را به پیاده روی اربعین آورده که ....

کارگردان این اثر عاشورایی خاطرنشان کرد: این نمایش با حمایت کانون بسیج هنرمندان نور و با حضور هنرمندان و سرپرستان گروه های نمایشی و اقشار مختلف مردم، عصر چهارشنبه ۲ شهریور به اجرا رفت و در ایام اربعین نیز در شهرهای نور و محمودآباد و آمل نیز، اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران