در حال بارگذاری ...
به مناسبت عاشورای حسینی

اجرای نمایش یالثارات الحسین در محمودآباد

پروژه عظیم نمایش یا لثارات الحسین در مهدیه شهدای گمنام غواص محمودآباد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، پروژه عظیم نمایش عاشورایی یا لثارات الحسین به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل محمدزاده از ۷ لغایت ۱۱ شهریور در مهدیه شهدای گمنام غواص شهرستان محمودآباد اجرا می شود.
به گفته عادل زنگی مدیر تولید این پروژه، این نمایش عاشورایی که نگاهی دارد به قیام حضرت مختار و وقایع عاشورای حسینی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در امر جهاد تبیین و فرهنگ والای مهدویت و عاشورایی و همچنین دشمن شناسی و واکاوی نقشه های شوم شیاطین جن و انس نوشته و به تحریر و اجرا در خواهد آمد.
عادل زنگی افزود: به علت عدم وجود امکانات سخت افزاری و سالن مناسب در شهرستان محمودآباد، این نمایش با ساخت سن مجزا و طراحی صحنه متفاوت در ساختمان مهدیه شهدای غواص شهرستان محمودآباد از ۷ الی ۱۱ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ میزبان علاقه مندان و تماشاگران خواهد بود.
وی همچنین از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، انجمن هنرهای نمایشی و شورای نظارت بر نمایش شهرستان و از حمایت های ویژه نماینده محترم مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان محمودآباد که از ابتدای مسیر پیش تولید و تولید همراه این مجموعه و گروه نمایشی بودند، تقدیر و تشکر کرد.
گفتتی است نمایش یا لثارات الحسین کاری از گروه هنرهای نمایشی سلوک پارسا است و در این نمایش: ابوالفضل محمد زاده، رضا یوسفی، معین پور ابراهیمی، هومن حضی نیا، مجید قادری، میلاد عبدی، حسن رامی، مجتبی قلی زاده، امیر محمد روحی، پویا زروک، مجتبی قلی زاده
مجید قادری،رضا ارجمند به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش می پردازند.




نظرات کاربران