در حال بارگذاری ...
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران؛

در تصمیم‌گیری‌های تئاتر به انجمن نمایش اختیار تام می‌دهم

مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: در خصوص برنامه‌های تئاتر، به انجمن نمایش اختیار تام در تصمیم‌گیری می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، حسین جوادی در نشست با اعضای هئیت مدیره و مجمع نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران گفت: ما در حوزه نمایش، پتانسیل بسیار خوبی هم از نظر هنرمندان فعال و قوی و هم به لحاظ داشتن تجربه‌های فنی و تخصصی داریم که بسیار ارزشمند است.

وی افزود:در فضای جدید ایجاد شده،طرح و برنامه برنامه داریم و نگاه ما در جهت حمایت از هنرمندان مخصوصا هنرمندان تئاتر است. اما جای شورای طرح و برنامه در این فضا خالی است که در حال برنامه‌ریزی و تشکیل این شورا بوده و به همین منظور،تشنه طرح‌های بسیار خوب انجمن هستیم.

جوادی عنوان کرد:در خصوص برنامه‌های تئاتر،به انجمن نمایش استان اختیار تام در تصمیم‌گیری می‌دهم و همچنین در این راستا،از انجمن نمایش استان انتظار دارم تا چشم قابل اعتماد ما باشد،نه فقط در بحث مسائل فنی و تخصصی،بلکه در مسائل کلان‌تر فرهنگی و هنری نیز با همکاری داشته باشد و بنده از همین جا اعلام می‌کنم که از انجمن نمایش حمایت خواهم کرد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ضمن بیان این مطلب که،ما این جا هستیم تا حافظ و حامی منافع هنرمندان باشیم،خاطرنشان کرد:از انجمن نمایش می‌خواهم که در طول سال،طرح دو اقدام بزرگ،موثر و فاخر در گستره ملی ارائه دهد تا ما بتوانیم با رایزنی‌های لازم،بودجه و اعتبار قابل توجه برای این موضوع بگیریم و برای اجرا در اختیار انجمن نمایش قرار دهیم.

این مسئول اظهار کرد:حتما طی هماهنگی بعدی،در نخستین فرصت با اعضای انجمن هنرهای نمایشی به صورت مفصل‌تر و کارشناسی‌تر درخصوص مباحث مطروحه با هم گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است؛ عدم وجود سالن مناسب تئاتر مطابق استانداردهای لازم در شهرستان‌،تعیین تکلیف احکام جدید شورای نظارت شهرستان‌ها، برگزاری جشنواره‌های مطرح،پیگیری صندوق اعتباری هنر و هنر کارت هنرمندان،تشکیل جلسات منظم و مستمر با انجمن هنرهای نمایشی،تشکیل کانون‌های تخصصی نمایش،تاسیس مرکز اسناد و آرشیو تئاتر استان،ساماندهی و به‌روزرسانی دفتر انجمن نمایش،برگزاری جشنواره‌هایی در سطح ملی که برنامه ریزی‌های ابتدایی آن صورت گرفته،از مباحثی بود که در این دیدار توسط اعضای هئیت مدیره و مجمع نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی مطرح شد.




نظرات کاربران