در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی محمودآباد برگزار می‌شود

اولین جشنواره تئاتر تک پرسوناژ وازیک

اولین جشنواره درون گروهی تئاتر تک پرسوناژ وازیک و با حضور ۶ بازیگر نوجوان دختر این گروه و به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران ، اولین جشنواره تئاتر تک پرسوناژ وازیک به همت انجمن هنرهای نمایشی محمودآباد و گروه هنرهای نمایشی وازیک و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت سال جاری و به دبیری حسن رامی در سالن بلک باکس مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار می شود.

حامد مربوط صادق رییس هییت مدیره‌انجمن هنرهای‌نمایشی استان مازندران و مدیر انجمن‌نمایش محمودآباد و سرپرست گروه هنرهای نمایشی وازیک ضمن بیان این مطلب افزود ، به مناسبت جشن اردیبهشت ایران و به منظور کشف استعدادهای نوین بازیگری بخصوص در قشر دختران و بانوان شهرستان و نیز به منظور تشویق و ترغیبب هنرجویان این رشته ، اولین جشنواره درون گروهی تئاتر تک پرسوناژ وازیک و با حضور ۶ بازیگر نوجوان دختر این گروه و به مدت دو روز برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با ارسال ۱۷ اثر به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فانوس

داوری بخش تئاتر خیابانی جشنواره فرهنگی فانوس انجام شد
با ارسال ۱۷ اثر به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فانوس

داوری بخش تئاتر خیابانی جشنواره فرهنگی فانوس انجام شد

با ارسال ۱۷ اثر در بخش تئاتر خیابانی به دبیرخانه سومین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری فانوس استان مازندران ، داوری آثار ارسالی انجام و نمایشهای برگزیده به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

|

نظرات کاربران