در حال بارگذاری ...
مدیر خانه فرهنگ سپهر شهرستان:

دوره آموزش تئاتر با هویت موفق در بابلسر برگزار می شود

از سوی خانه فرهنگ سپهر مهر شهرستان بابلسر و با همکاری کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران دوره آموزش تئاتر با هویت موفق در رشته های بازیگری، نمایش نامه نویسی و کارگردانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، احمد امیری مدیر خانه فرهنگ سپهر شهرستان بابلسرگفت: با توجه به از سر گیری فعالیت فضاهای آموزشی به  طور حضوری از سوی خانه فرهنگ سپهر مهر شهرستان بابلسر و با همکاری کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران دوره آموزش تئاتر با هویت موفق در رشته های بازیگری، نمایش نامه نویسی و کارگردانی  برگزار می شود.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره های آموزشی می توانند همه روزه تا 15 اردی بهشت ماه 1401 جهت ثبت نام و یا اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 01135285607 و 09128651690  تماس حاصل کرده و یا به ادرس بابلسر، خیابان شریعتی، شریعتی 14 - خانه فرهنگ سپهر مراجعه کنند.
امیری با ارایه این مطلب که در این دوره های آموزشی حمیدرضا گل محمدی کارشناس تئاتر و مسوول کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی مازندران و تنی چند از اساتید برجسته به تدریس خواهند پرداخت  ادامه داد: هنرجویان شرکت کننده در این دوره های آموزشی پس از پایان دوره گواهینامه رسمی دریافت خواهند کرد.




نظرات کاربران