در حال بارگذاری ...
در راستای سلسله رویدادهای اجرای تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری

اجرای نمایش خیابانی حراج در محمودآباد

نمایش حراج به عنوان بیست و پنجمین اثر در گونه تئاتر های خیابانی از تولیدات حوزه هنری استان مازندران به حساب می آید که چالش های یک فرزند جانباز را روایت می کند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، نمایش خیابانی حراج به طراحی و کارگردانی میلاد عبدی و به مناسبت هفته هنر انقلاب و در اولین سلسله رویدادهای نمایشی تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری، در آستان مقدس امامزاده قاسم ( ع) به اجرا در آمد.
این نمایش که منتخب حضور در پنجمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد و تولید شده در حوزه هنری استان مازندران  می باشد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف افطار و با حضور و استقبال خیل عظیم تماشاگران و روزه داران همراه شد.
 در این نمایش مذهبی، میلاد عبدی و مجتبی قلی زاده به عنوان بازیگر ، حسن رامی دستیار کارگردان و مهرشاد علیزاده اپراتور موسیقی به هنرنمایی پرداختند.
نمایش حراج به عنوان بیست و پنجمین اثر در گونه تئاتر های خیابانی از تولیدات گروه هنرهای نمایشی وازیک محمود آباد به حساب می آید که چالش های یک فرزند جانباز را روایت می‌کند که در پنجمین جشنواره تئاتر مردمی  بچه های مسجد حوزه هنری استان مازندران شرکت کرده است .




مطالب مرتبط

با ارسال ۱۷ اثر به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فانوس

داوری بخش تئاتر خیابانی جشنواره فرهنگی فانوس انجام شد
با ارسال ۱۷ اثر به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فانوس

داوری بخش تئاتر خیابانی جشنواره فرهنگی فانوس انجام شد

با ارسال ۱۷ اثر در بخش تئاتر خیابانی به دبیرخانه سومین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری فانوس استان مازندران ، داوری آثار ارسالی انجام و نمایشهای برگزیده به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

|

نظرات کاربران